مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

ارزیابی نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی، برنامه‌ زمانبر آموزش و پرورش است

مشهد(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت ارزیابی نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی، برنامه‌ زمانبر این روزهای آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی، برنامه‌ زمانبر آموزش و پرورش است

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، زهرا مظفر، مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران و دیگر مسئولان برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ابتدا به برنامه های آموزش و پرورش استان در طی هفته جاری از قبیل مسابقات ورزشی فرهنگیان، اردوهای کشوری عشایر، جشنواره ها و نمایشگاه های الف تا و بانوان پرداخت.

وی همچنین ارزیابی نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی را از برنامه های مهم و زمانبر این روزهای آموزش و پرورش استان دانست و گفت: در حال حاضر ۳۴ کانون ارزیابی فعال در استان وجود دارد؛ همچنین طرح صدف که در حال حاضر در استان در حال اجراست، از طرح های مهم و اثرگذار برای صیانت از دختران فرزانه آسیب دیده است.

شوشتری با بیان مشکلات سامانه های آموزش و پرورش گفت: این سامانه ها با قطعی و مشکلات همراه هستند و نیاز به بررسی و حتی تغییر پشتیبانی از سمت وزارتخانه را دارند. پشتیبانی سامانه های آموزش و پرورش با حجم کار و گستردگی استفاده نیاز به بهبود دارند؛ زیرا نارضایتی از این سامانه ها در سطح وسیعی از جامعه نارضایی ایجاد می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: اکثر همکاران آموزش و پرورش خراسان رضوی ایثارگر یا از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و این از امتیازات و افتخارات استان ما است.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار