جهاد تبیین، شهید علی‌وردی را قهرمان ملی کرد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وجوب قطعی و فوری جهاد تبیین به عنوان یکی از فرامین راهبردی مقام معظم رهبری گفت جهاد تبیین سبب شد تا جامعه با شناخت دقیق از نحوه شهادت مظلومانه و جانسوز آرمان علی‌وردی، این طلبه بسیجی و شهید مدافع امنیت به عنوان قهرمان ملی شناخته شود.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین، شهید علی‌وردی را قهرمان ملی کرد

علی موحدی در نشست خانواده معظم شهید علی‌وردی با دانش‌آموزان دختر تراز انقلاب اسلامی با اشاره به تصریح قرآن کریم بر زنده بودن شهید گفت: نحوه شهادت علی‌وردی توسط اغتشاشگران سبب شد تا نام این شهید بلند مرتبه، سراسر ایران را عطرآگین کند که این مهم، دلیلی بر اثبات آیه قرآنی و زنده بودن شهید است.
وی تاکید کرد: امروز همه مردم ایران پدر، مادر، برادر و خواهر شهید علی‌وردی هستند و همواره در کنار خانواده معزز این شهید قرار دارند.
موحدی ادامه داد: دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی، طلایه‌داران حجاب و عفاف هستند که چادر فاطمی را به عنوان حجاب برتر برگزیده‌اند.
وی بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته، دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تبدیل ضد ارزش به ارزش و برعکس بود که با هدایت‌های عالمانه امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) و به برکت خون مطهر شهدا، در رسیدن به هدف پلید خود ناکام ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار