انتصاب معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ساوه

ساوه(پانا)-حجت الاسلام مهدی خواجوی به عنوان معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ساوه منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ساوه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه، مهدی خواجوی رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ساوه معرفی و از زحمات حسین صادقیان تقدیر شد.

اصغر قراخانلو در این جلسه گفت: در یک سال اخیر با حضور حجت الاسلام حسین صادقیان در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اتفاقات خیلی خوبی در حوزه پرورشی رخ داد و باید عزم خودمان را جزم و کار کنیم، کار شبانه روزی و جهادی‌وار در حوزه تربیتی باید صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام محسن منصوری، رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: امروز برحسب وظیفه حضور یافتیم تا از زحمات معاون پرورشی اسبق به اندازه خویش تکریم کنم و سلام و تحیات مدیرکل و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی را ابلاغ نمایم و دستان پرتوان آقای خواجوی را بگیریم و ایشان را حمایت کنیم.

حجت الاسلام حسین صادقیان در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران حوزه پرورشی، سلامت و تربیت بدنی از همت والای آن‌ها برای انجام کارهای بزرگ در این حوزه تشکر کرد.

حجت الاسلام مهدی خواجوی نیز در سخنانی گفت: من به لباس روحانیت افتخار می‌کنم و اگر من بد هستم، این لباس بد نیست و کاری کنیم هم خلق خدا راضی باشد هم خود خدا و ما بزرگ شده همین انقلاب و همین مکتب هستیم.

وی افزود: قول می دهم هیچ کوتاهی در این حوزه معاونت پرورشی نکنم و کاش روزی که این مسئولیت را تحویل می‌دهم نام نیکی از من باقی بماند و از همه همکاران و دوستان خواهش می کنم برای موفقیت و سربلندی بنده دعا کنند.

حجت الاسلام مهدی خواجوی سابق بر این کارشناس قرآن، عترت و نماز حوزه معاونت پرورشی و کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت آموزش و پرورش ساوه را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار