در کمتر از ۲۴ ساعت اتفاق افتاد؛

جست‌وجو برای یافتن دومین کودک غرق‌شده در رودخانه هراز

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در حالی خبر از غرق شدن یک کودک ۹ساله پیش از ظهر شنبه (۲۴ تیر) در رودخانه هراز خبر داد که صبح امروز هم پیکر بی‌جان یک پسر ۱۲ ساله غرق‌شده از این رودخانه پیدا شده بود.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جست‌وجو برای یافتن دومین کودک غرق‌شده در رودخانه هراز

به گزارش ایسنا؛ جمشید نیکزاد گفت: عملیات جست‌وجوی این کودک ۹ ساله که همراه خانواده خود در حاشیه رودخانه هراز برای استراحت اسکان داشتند و به داخل رودخانه پرت شده بود، انجام شد.

وی افزود: در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز با اعلام خبر از طریق مرکز ۱۱۲ با جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن کودک ۱۲ ساله در رودخانه خروشان هراز در حد فاصل روستای آب‌اسک بخش لاریجان شهرستان آمل، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه‌های رینه و گزنک و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد: تیم‌های امداد و نجات کوهستان، دهیاری و نیروهای مردمی هم در این جست‌وجو برای پیدا کردن این کودک همکاری کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون اثری از کودک ۹ ساله پیدا نشده اما جست‌وجوی تیم‌های حاضر در منطقه ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اینکه این سومین غرق‌شدگی امسال در رودخانه هراز در چهارماهه امسال است از همه مسافران و گردشگران تقاضا کرد در صورتی که حاشیه رودخانه هراز را برای استراحت خود و خانواده انتخاب می‌کنند، مراقب کودکان خود باشند.

هراز، یکی از رودخانه‌های پرآب در مازندران است که از سرچشمه‌های کوه دماوند، سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از مسیر جاده هراز، شهر آمل و روستاهای پایین‌دست به شهر سرخرود در شهرستان محمودآباد منتهی و به دریای خزر سرازیر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار