دیدار وزیرآموزش و پرورش با مسئولان فرهنگی، هنری و تشکل‌های دانش‌آموزی خراسان رضوی

مشهد (پانا) - وزیرآموزش و پرورش با مسئولان فرهنگی، هنری و تشکل‌های دانش‌آموزی استان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیرآموزش و پرورش با مسئولان فرهنگی، هنری و تشکل‌های دانش‌آموزی خراسان رضوی

صبح امروز وزیر آموزش و پرورش در نشستی با مسئولان فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی و تشکل‌های دانش‌آموزی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) دیدار کرد. در این دیدار دو موضوع اساسی مورد بحث قرار گرفت. موضوع اول ارائه طرح الگوهای زیارتی دانش‌آموزان (زیارت نوجوان) و موضوع دوم طرح کتابخوانی آشنایی با مفاخر و قهرمانان ایرانی اسلامی بود.

در طرح الگوهای زیارتی دانش‌آموزان (زیارت نوجوان) بهره‌گیری از ظرفیت‌های حرم مطهر رضوی در ابعاد تربیتی و فرهنگی و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های استان مانند شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و سایر دستگاه‌های مرتبط با تعلیم و تربیت مبحث جدیدی در وزارت آموزش و پروش باشد که همه دانش‌آموزان بتوانند از آن در جهت رشد و تعالی خود استفاده کنند.

در طرح دوم موضوع کتابخوانی و آشنایی با مفاخر و قهرمانان ایرانی اسلامی، مقرر شد برای معرفی و آشنایی دانش‌آموزان با الگوهای تربیتی ایرانی اسلامی و شناخت قهرمانان ملی با استفاده از ظرفیت طرح کتابخوانی به‌عنوان محتوای مکمل کتب آموزشی استفاده شود.

همگرایی و جمع‌شدن همه مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت کمک به رشد تربیت دانش آموزان یک اتفاق مثبت و نکته کلیدی و اساسی است.

در پایان مسئولان‌ فرهنگی استان و تشکل‌های دانش‌آموزی نظرات خود را در این رابطه به وزیر آموزش و پرورش ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار