شهرستان آذرشهر میزبان مسابقات فوتسال مناطق کشور شد

تبریز (پانا) - شهرستان آذرشهر به عنوان میزبان مسابقات فوتسال مناطق کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان آذرشهر میزبان مسابقات فوتسال مناطق کشور شد

شهرستان آذرشهر میزبان مسابقات فوتسال مناطق کشوری در رده جوانان انتخاب شده است و از روز دوشنبه ۲۶ تا جمعه ۳۰ تیر ماه در سالن حجاب مسابقات به صورت مجتمع برگزار خواهد شد.

در گروه یک تیم‌های مهرعظام تبریز، شهدای آذرشهر (هیأت فوتبال)،قایقران تکاب، هیأت فوتبال بانه، شهید نصیرزاده اردبیل و نور هشتم اردبیل حضور دارند، رقابت‌های فوتسال جوانان مناطق کشوری در چهار گروه به طور همزمان در شهرهای آذرشهر، اراک، قزوین و نجف آباد پیگیری خواهد شد.

از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد که تا در مرحله بعدی تکلیف تیم‌های صعود کننده به دسته یک کشور مشخص شود.

در اولین بازی از روز اول مسابقات تیم توفارقان در مقابل مهر عظام به بازی پرداختند که اولین گل این بازی را در دقایق ابتدایی بازی، مهر عظام به نام خود ثبت کرد. در شرایط حساس مسابقات تیم توفارقان با انجام حملات پی در پی توانست در دقایق پایانی نیمه اول بازی خود را به تساوی 1-1 برساند.

در نیمه دوم بازی تیم مهر عظام با یک نفر مصدوم به بازی خود ادامه داده و در دقایق ابتدایی نیمه اول گل دوم را به نام خود ثبت کرد. برخلاف نیمه اول تیم توفارقان نزدیک به 10 موقیعت گل زنی را از دست داده و و در آخرین دقایق بازی مهر عظام با ثبت 2 گل نتیجه نهایی بازی را از آن خود کردند و بازی با نتیجه 1-4 به نفع مهر عظام به پایان رسید.

خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار