معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

ارتباط با مساجد و تشکل‌های دانش‌آموزی را جدی بگیرید

شازند (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت ارتباط با مساجد و تشکل‌های دانش‌آموزی نظیر بسیج، اتحادیه انجمن اسلامی، سازمان دانش‌آموزی و هلال احمر را جدی بگیرید.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط با مساجد و تشکل‌های دانش‌آموزی را جدی بگیرید

سید مجتبی طباطبایی در جلسه‌ هم‌اندیشی معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان فعالیت‌های اردویی و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مبلغین و طلاب حوزه‌ علمیه اظهار کرد: به نظر بنده مربی‌های پرورشی نیز مبلغ هستند اما لباس مبلغین را بر تن ندارند و مقام معظم رهبری روی تبلیغ تاکید کردند و به قشر ارزشمند روحانیت فرمودند خودتان را از تبلیغ جدا نکنید و مربیان پرورشی نیز از تبلیغ جدا نیستند و در صورت جدا شدن از تبلیغ دچار استحاله‌ فرهنگی می‌شوند که جبران‌پذیر نیست.

وی افزود: حضور در میان میدان یکی دیگر از نکاتی بود که حضرت آقا روی آن تاکید داشتند و در مجموعه‌ معاونت پرورشی نیروهایی به صورت جهادی، انقلابی و دلسوز در زمینه‌ی پرورشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ساماندهی نیروهای پرورشی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که ما در آن باهم هم عهد شده‌ایم که جلو ببریم وجود نیروی انسانی است که در چند بخش نیاز به کار دارد و یکی از موضوعات سازماندهی نیروها به شمار می‌رود و از سال گذشته شروع به سازماندهی نیروها کرده‌ایم.

طباطبایی ادامه داد: جذب از طریق ماده‌ ۲۸ پرورشی و مشاوره بسیار خوب است و مهم‌تر از آن جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان است که نیاز دارد برای سال‌های آینده برنامه داشته باشیم و استان مرکزی سهمیه‌ کمی دارد و ما نیروی ترمیمی را به هیچ عنوان نیروی پرورشی نمی‌دانیم و نیاز است سهمیه پرورشی استان مرکزی افزایش یابد.

وی عنوان کرد: همه در گفتمان تربیتی سهیم هستند و همه فرهنگیان استان روی گفتمان پرورشی باید کار کنند و ما از فضاهای پرورشی شروع کردیم و دارالقرآن‌ها و کانون‌ها رونق خوبی گرفتند و ۲۸ کانون موجود فعالیت خود را آغاز کردند و شروع فعالیت‌های جهادی همراه با حضور دانش‌آموزان بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: ارتباط با مسجد و تشکل‌های دانش‌آموزی را جدی بگیرید، ما می‌توانیم قسمت اعظم فعالیت‌های خود را با همکاری مساجد که مدت زیادی است از آن غافل شده‌ایم و تشکل‌های دانش‌آموزی نظیر بسیج، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان دانش‌آموزی و هلال احمر انجام دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار