تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا؛ جدال مدعیان در فینال

تهران (پانا) - در ادامه رقابت‌های تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا، نفرات برتر جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را به دست آوردند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا؛ جدال مدعیان در فینال

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی پیگیری شد. در مرحله نیمه نهایی بخش پسران علی تقی زاده با نتیجه ۱-۶ و ۴-۶ راستین اکبری را برد و به عنوان نخستین تنیسور به فینال رسید و در دومین مسابقه بخش پسران آیریک عابدین زاده با نتیجه ۱-۶ و ۱-۶ آرین چهرازی را برد تا در فینال به مصاف تقی زاده برود.

در بخش دختران نیز آیلین محمدیان فرد با نتیجه ۲-۶ و‌۰-۶ از سد ملیسا پارسا عبور کرد و با کسب این نتیجه به فینال رسید . در دومین مسابیه نیز سارینا اخوان با نتیجه ۴-۶ و ۵-۷ آنوش روستایی را شکست داد تا تکلیف این بخش نیز مشخص شود.در ادامه این مسابقات و در فینال دونفره دختران تیم آیلین‌ محمدیان‌فرد و‌ آنوش روستایی با برتری ۰-۶ و‌ ۳-۶ مقابل تیم‌ سارینا اخوان و الینا فرمانبر قهرمان شدند، در بخش پسران نیز تیم‌های مدعی به فینال رسیدند.

رقابت‌های تور تنیس آسیا از ۱۷ تیر در زمین‌های تنیس شاهین البرز آغاز شده و تنیسورهای حاضر در بخش دختران و پسران تا ۲۴ تیر ماه به مصاف حریفان خود می‌روند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان است و زهرا داود آبادی مدیریت مسابقات را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار