رئیس کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد؛

جزئیات حکم توماج صالحی

حبس، ممنوعیت خروج از کشور و فعالیت‌ مرتبط با موسیقی

تهران (پانا) - رئیس کل دادگستری استان اصفهان، جزئیاتی از حکم صادره برای توماج صالحی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات حکم توماج صالحی

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری با اشاره به پیگیری و نظارت دادگستری بر روند تشکیل پرونده، تحقیقات مقدماتی و رسیدگی بدوی به پرونده توماج صالحی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل پرونده تا انجام مراحل تحقیقات مقدماتی، صدور کیفرخواست، برگزاری دادگاه در شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان و صدور حکم، دادگستری استان برابر موازین و قوانین، نظارت‌ها و پیگیری‌های لازم را به‌عمل آورده است.

وی افزود: دادرسی با قاطعیت و بی‌طرفی انجام شد و متهم طبق قانون، مجاز به داشتن وکیل بوده که از وکیل تعیینی استفاده کرده است.

رئیس دستگاه قضایی استان عناوین اتهامی متهم که در کیفرخواست ذکر شده بود را ۸ مورد عنوان کرد و افزود: از تعداد ۸ عنوان اتهامی 2 مورد حکم برائت صادر شد و در 6 عنوان دیگر، دادگاه وفق قانون تعیین مجازات کرده است.

جعفری اضافه کرد: جمع کل محکومیت توماج صالحی در 6 عنوان اتهامی ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال جزای نقدی، تحمل 40 ضربه شلاق (به‌خاطر اخلال در نظم عمومی) و اعمال مجازات‌های تکمیلی بوده است اما با توجه به تعدد جرم و تعدد مجازات، طبق قانون مجازات اشد به‌علاوه یک‌چهارم، یعنی 5 سال حبس به‌علاوه یک سال و 3 ماه حبس، جمعا 6 سال و 3 ماه حبس در این پرونده برای متهم در نظر گرفته شد.

وی در ادامه به 6 ماه حبس تعلیقی متهم در پرونده‌ای دیگر که در سال ۱۴۰۰ تشکیل شده بود، اشاره و تصریح کرد: متهم در پرونده‌ای دیگر در سال ۱۴۰۰ به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود که به دلیل عدم انقضای مدت تعلیق، پس از قطعیت حکم این 6 ماه حبس نیز به 6 سال و 3 ماه اضافه خواهد شد.

جعفری در پایان به مجازات‌های تکمیلی توماج صالحی نیز اشاره کرد و گفت: مجازات‌های تکمیلی متهم شامل 2 سال ممنوعیت خروج از کشور 2 سال ممنوعیت از انجام فعالیت‌های مرتبط با موسیقی و الزام به حضور در کارگاه‌ها و دوره‌های و کلاس‌های مهارت زندگی که زیر نظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در حال برگزاری است؛ بوده و این مجازات‌های تکمیلی برای وی اعمال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار