رئیس اداره امور تریبتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی؛

خبرگزاری پانا، یکی از ظرفیت های مهم حوزه آموزش و پرورش است

تجلیل

بجنورد(پانا) – دکتر غلامرضا امین زاده فاروجی در تجلیل از دیبر خبرگزاری پانا خراسان شمالی گفت: رسالت خبرنگار، بیان واقیعت ها و شرح صادقانه حقایق در جامعه است تا افکارعمومی مردم جامعه روشن شود و دنیای پیچیده و جذاب و پرتحرک با قلم توانای یک دبیر به نگارش دربیاید.

کد مطلب: ۱۳۸۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا، یکی از ظرفیت های مهم حوزه آموزش و پرورش است

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، ضمن تشکر از دکتر مرضیه سعیدی برجی دبیر خبرگزاری پانا، اظهار کرد: با توجه به دقّت و تلاش های خبرگزاری پانا استان، خوشبختانه این ظرفیت ایجاد شد تا در عرصه انعکاس خبرهای حوزه پرورشی موفق شویم .

دکتر غلامرضا امین زاده فاروجی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه بنده سالها خبرنگار صدا وسیما، ایرنا، ایسنا و پانا و رورنامه خراسان و نسیم بجنورد و ... هم بودم، جایگاه والای خبر و خبرنگاری را به درستی درک نموده و به انعکاس به موقع اخبار و تجلیل از خبرنگاران تاکید دارم.

گفتنی است؛ دکترغلامرضا امین زاده فاروجی، لوح تقدیر و هدیه ای در حضور حسین کنعانی مدیر سازمان دانش آموزی استان و مصطفی قنبری معاون سازمان دانش آموزی و فاطمه رمضانی کارشناس اداره امورتربیتی استان، به دبیر خبرگزاری پانا، در روز سه شنبه 2/04/1402 اهداء کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار