معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

«الف‌تا» فرصت مغتنمی برای تبادل تجربیات بین معلمان، مدیران و دانش‌آموزان سراسر کشور است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش رویداد بین‌المللی «الف‌تا» را فرصت مناسبی برای تبادل و اشتراک‌گذاری تجربیات در زمینه خلق موقعیت‌های جدید و متنوع یادگیری دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«الف‌تا» فرصت مغتنمی برای تبادل تجربیات بین معلمان، مدیران و دانش‌آموزان سراسر کشور است

محمدمهدی کاظمی در حاشیه دومین روز از برگزاری رویداد الف‌تا به پانا گفت: برگزاری این رویداد اولین تجربه وزارت آموزش و پرورش برای ارائه، انعکاس و اشتراک‌گذاری خلاقیت‌ها و تجربیات مدیران، معلمان و دانش‌آموزان به سایر افراد جامعه فرهنگیان است.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد باعث شده تا موقعیت خوبی خلق شود و همه افراد شرکت کننده نیز تجربیات خود را در آن عرضه کنند.

معاون آموزش متوسطه در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد ساخت ایران، ذیل جشنواره الف‌تا، اظهار کرد: در این رویداد کارِ دست هنرجویان هنرستان‌ها به نمایش عموم گذاشته شد و فارغ‌التحصیلان هنرستانی توانستند مهارت‌های کسب شده خود را به دیگران عرضه کنند.

وی در پایان یادآور شد: الف‌تا فرصت مغتنمی است برای تبادل تجربیات بین معلمان، مدیران و دانش‌آموزان سراسر کشور تا تولیدات و روش‌های آموزشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، امیدوارم به نحو احسن از این فرصتِ مناسب نهایت استفاده را ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار