سهم کودکان از شادی در گلستان غدیر با «پویش اسباب بازی»

گلستان (پانا) - کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان با برگزاری «پویش اسباب‌بازی» به توزیع اسباب‌بازی بین کودکان بی‌بضاعت استان اقدام کرد تا شادی و نشاط را به آنها تزریق کند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سهم کودکان از شادی در گلستان غدیر  با «پویش اسباب بازی»

کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان با برگزاری «پویش اسباب بازی» به توزیع اسباب بازی بین کودکان بی بضاعت استان اقدام کرد تا شادی و نشاط را به آنها تزریق کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و‌پرورش استان گلستان گفت: این پویش برای کمک به کودکان، به هم سن و سالان نیازمند و محروم برگزار شد.

موسی کابلی همچنین اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این پویش ها نهادینه کردن فرهنگ ایثار و‌گذشت و تقویت ارزش‌های اسلامی و اجتماعی همراه با تزریق شادی و نشاط است.

وی تصریح کرد: در این پویش بناست کودکان به عشق امیرالمومنین(ع) و با تأسی از مشی و منش ایشان، تشویق شوند، از بین اسباب‌بازی‌های خود یکی را به عنوان هدیه در جشنی بزرگ، به دیگر کودکان هدیه دهند تا کمک‌رسان کودکان مناطق محروم، نیازمند و ایتام باشند.

فرزاد هروی، مدیر کانون فرهنگی تربیتی طه نیز در این خصوص گفت: پویش اسباب بازی به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم با همکاری واحد کودک و‌ نوجوان یاران آفتاب برای گروه سنی کودکان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار