مدیرکل آموزش و پرورش قم خبر داد

شاداب‌سازی 300 واحد آموزشی در قالب طرح شهید عجمیان

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از بهسازی و شاداب سازی 300 واحد آموزشی استان قم تا پایان شهریور سال جاری در قالب طرح جهادی شهید عجمیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شاداب‌سازی 300 واحد آموزشی در قالب طرح شهید عجمیان

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم افتتاحیه طرح جهادی شهید عجمیان که در مدرسه ثارالله ناحیه 3 برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار است که همراه با گروه های جهادی بازسازی و به سازی مدارس در برنامه ای که به نام شهید عجمیان است، گردهم جمع شده ایم.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند و از ما دست‌گیری می کنند، عنوان کرد: شهیدان والامقام در دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی جان خویش را تقدیم درگاه احدیت کردند و ما نیز باید برای ادامه دادن راهشان بی وقفه تلاش کنیم.

رحیمی با اشاره به ماهیت مردمی انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب همچون حکومت پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی(ع) برخاسته از مردم است و استمرار و بقای آن نیز با حضور مردم خواهد بود و حضرت امام(ره) تاکید فرمودند که حفظ نظام از اوجب واجبات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: گروه های جهادی مردمی شامل سپاه و بسیج و قشرهای مختلف باید دست به دست هم دهند و در زمینه خدمت رسانی به مردم، این ولی نعمتان انقلاب کار ماندگاری را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم شرایط خاص اقتصادی، اعتبارات عمرانی دولت در استان قم طی دو سال اخیر، دو برابر 5 سال قبل است، تصریح کرد: ضرورت دارد مردم استان در جریان خدمات دولت و گروه های جهادی قرار بگیرند.

رحیمی ادامه داد: کارهای جهادی انسان ساز است و ما به دنبال هستیم که خود و دانش آموزانمان را بواسطه حضور در گروه های جهادی رشد و ارتقاء دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال حدود 300 مدرسه را برای اجرای طرح جهادی شهید عجمیان هدف گذاری کرده و نیازسنجی مربوطه را نیز انجام داده ایم و امیدواریم در ابتدای سال تحصیلی آینده، مدارس فوق را بسیار بانشاط و بهسازی شده تحویل دانش آموزان دهیم.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار