مدی کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

278 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در خراسان‌شمالی آغاز به کار کردند

شیروان (پانا) - ابوالقاسم اکبری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی دربازدید از مجموعه تربیتی دارالقرآن شیروان بیان کرد آیین افتتاح کلاسهای اوقات فراغت در شهرستانهای مختلف آغاز شده و تا به امروز ۲۷۸ پایگاه در آموزش و پرورش استان بعنوان پایگاه های اوقات فراغت تعریف شده و حدود ۱۱۰۰ کلاس درس در حوزه های ورزشی ،تربیتی، قرآنی، هنری، مهارتی و مشاوره ای در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۸۵۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
278 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در خراسان‌شمالی آغاز به کار کردند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن تقدیر از همکاران دارالقرآن شیروان گفت: حدود ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در این مجموعه بسیار ارزشمند تربیتی در ۷ کلاس و با آمار مجموعا ۵۰۰ نفر در کلاس‌های اوقات فراغت حضور دارند.

اکبری افزود: امیدوارم این کلاس‌ها غنی تر و حضور دانش آموزان پررنگ تر شود. ما در دارالقرآن شیروان، اساتید بسیار خوبی در حوزه های مختلف داریم که انشاالله بتوانند در حوزه تربیت تمام ساحتی برای دانش آموزان گام بردارند.

وی همچنین بیان کرد: آموزش و پرورش استان و شهرستان در حوزه‌های مختلف گام‌های بسیار خوبی را برداشته و دانش آموزان موفقیت های بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف قرآنی، پرورشی، تربیتی و همچنین حوزه‌های علمی- آموزشی داشته اند و این مدیون تلاش‌های خودشان، مربیان و همراهی اولیاست که به عنوان شرکای آموزش و پرورش و شرکای تعلیم و تربیت هستند.

اکبری، دانش آموزان استان خراسان شمالی را جزو بهترین دانش آموزان کشور دانست و یادآور شد: طبق آمار استعدادهای دانش آموزان ما در خراسان شمالی در کل کشور جزو بهترین استعدادهاست و قبولی 509 نفر از دانش آموزان استان در المپیادهای کشوری بیانگر این استعدادهای درخشان است.

دانش آموز خبرنگار: تکتم خیرآور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار