آیین افتتاحیه پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان منطقه تبادکان

تبادکان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه تبادکان ضمن تبریک هفته ولایت و امامت عنوان کرد هدف از برگزاری مراسم آیین افتتاحیه ۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت، دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان منطقه تبادکان

جواد برزگر زر مهری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه تبادکان، تاکید کرد: ممنون و سپاسگزارم از مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان که با حمایت‌های ایشان جشن‌ها افتتاحیه‌ها و سایر موارد در منطقه تبادکان برکت گرفته است. خوشحالیم که در کنار ایشان برای دانش آموزان عزیز و فرهنگیان گرانقدر انجام وظیفه می کنیم، خرسندیم که دانش آموزان و خانواده‌های گرامی از این جشن و از این افتتاحیه استقبال کردند.

وی اظهار کرد: ما در رشته‌های مختلف ورزشی، قرآنی و رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه اوقات فراغت که با استقبال عالی دانش آموزان همراه است، فعالیت داریم.

برزگر بیان کرد: هدف ما این است که بتوانیم برای ساعاتی دانش آموزان را از موبایل که امروزه مرکز اطلاعات شده و بعضی اوقات از آن استفاده نادرست می‌شود، دور کنیم و به محیطی امن هدایت کنیم و اوقات فراغت دانش آموزان را غنی سازی کنیم و آموزش های بسیار عالی را در زمینه اوقات فراغت داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار