معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اسلامشهر:

هنر خبرنگار، انعکاس واقعیت‌ها است /فیلم

اسلامشهر(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، در دوره آموزشی خبرنگاران پسر، هنرخبرنگار را انعکاس واقعیت‌ها خواند و گفت، یک‌ خبرنگار باید از زبانی گویا برخوردار باشد و کار خبرنگار مطالبه‌گری است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
هنر خبرنگار، انعکاس واقعیت‌ها است /فیلم

جواد رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه آموزشی خبرنگاران پسر که همزمان با فرارسیدن روز قلم در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی اظهار کرد: اگر خبرنگار اخبار را انعکاس ندهد، طبعا" هیچ فردی از آن با خبر نخواهد شد اما در عین حال و خبر می‌بایست به موقع و صحیح منتشر شود.

وی وظیفه خبرنگار را انعکاس واقعیت برشمرد و افزود: یک‌ خبرنگار باید از زبانی گویا برخوردار بوده و ازسوی دیگر بر همه حوزه‌ها احاطه داشته باشد و در نهایت کار خبرنگار مطالبه‌گری است.

رزمی تصریح کرد: خبرنگاران دانش‌‌آموز در خبرگزاری پانا، باید در راستای تهیه اخبار شفاف مجهز به علوم روز و آشنا به نرم‌افزارهای جدید باشند و در برقراری با افراد جامعه کوشا بوده و مطالعه کنب مرتبط با خبر را در برنامه‌های خود داشنه باشند.

در ادامه این جلسه ساسان حق شناس، رابط خبرگزاری پانا شهرستان اسلامشهر نیز به بیان مطالبی در ارتباط با معرفی خبر ارزش‌ها و عناصرخبری، تیتر و لید، کارتابل خبرگزاری پانا و نحوه قراردادن خبر، هرم وارونه، تنظیم متن خبرپرداخت و در ادامه دانش‌آموزان واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دانش‌آموز خبرنگار: حمیدرضامرزبان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار