معاون پرورشی و فرهنگی البرز:

امسال بیش از ۷۰ داور دردبیرخانه پرسش مهر ریاست جمهوری، آثار را بررسی کردند

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت امسال بیش از ۷۰ داور در دبیرخانه پرسش مهر ریاست جمهوری، یکصد هزار اثر را بررسی و پایش کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امسال بیش از ۷۰ داور دردبیرخانه پرسش مهر ریاست جمهوری، آثار را بررسی کردند

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و دبیر اجرایی فراخوان ملی پرسش مهر۲۳ در جمع داوران و عوامل اجرایی دبیرخانه پرسش مهر ریاست جمهوری عنوان کرد: امسال بیش از ۷۰ داور و ۱۵ نفر از عوامل اجرایی در دبیرخانه پرسش مهر، یکصد هزار اثر را بررسی و پایش کردند.

وی افزود: کار داوری و پایش آثار به پایان رسیده و در حال جمع بندی نهایی هستیم. با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت نظرات دانش آموزان و همکاران در سراسر کشور، فرایند داوری با دقت نظر خاصی انجام شد و قریب به ۴ ماه به طول انجامید.

فتح الهی اضافه کرد: تلاش کردیم تیم داوری ترکیبی همگون از تخصص های مختلف را در برگیرد که در این بین از حضور معلمان نمونه استان، اساتید و دانشجویان نخبه دانشگاه فرهنگیان، معلمین مولف و هنرمند و همچنین تیم پژوهش استان بهره جسته ایم.

وی در ادامه بیان کرد: امسال هم به لحاظ محتوایی شاهد نوگرایی در این فراخوان بودیم و همچنین برای اولین بار فراخوان پرسش مهر به یک استان واگذار شد.

در نشست هم اندیشی داوران پرسش مهر ریاست جمهوری لزوم تشکیل کارگروه های تحلیل و بررسی محتوایی آثار ارسالی، سوال سال آینده ریاست محترم جمهوری در راستای سوال امسال، الگوسازی و پیاده سازی یک مدرسه خوب با شاخص های ایرانی اسلامی، امکان گفتگو و تبادل نظر داوران با مقامات وزارت و نهاد ریاست جمهوری، ساز و کار عملیاتی شدن ایده های خوب و تجربیات برتر در سایر مدارس از جمله طرح های مطرح شده بود که در این نشست بیان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار