مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف:

هفته قوه‌قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش قشر متعهد قوه‌ قضائیه است

خواف (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌خواف گفت هفته قوه‌قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه‌قضائیه به‌ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه‌ قضا، مجاهد‌بزرگ و مجتهد‌ متفکر شهید بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته قوه‌قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش قشر متعهد قوه‌ قضائیه است

روح‌الله غلام‌پور سدهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌خواف گفت: «امروز به مناسبت هفته قوه‌قضائیه با اعضای هیئت اندیشه‌ورز، مدیران، مشاوران و معلمان جوان جلسه‌ای برگزار شد. در این جلسه رئیس دادگستری و دادستان به سوالات مختلف هیئت اندیشه‌ورز خواهر و برادر در حوزه قضا در خصوص آسیب‌ها، عفاف و حجاب و... پاسخ دادند.»

وی ادامه داد: «هفته قوه‌قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه‌قضائیه به‌ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه‌ قضا، مجاهد‌ بزرگ و مجتهد‌ متفکر شهید بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.»

غلام‌پور گفت: «در ادامه این جلسه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی گزارشی از فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز ارائه داد و جهت ادامه روند جلسات در خصوص آسیب‌ها، گفتمان‌دینی، تحکیم بنیان‌خانواده، درخواست تعامل و همکاری در بحث آموزش به خانواده و دانش‌آموزان را داد.»

وی در پایان گفت: «در حاشیه این مراسم از عوامل دادگستری و همکارانی که در حوزه دادگستری فعال بودند تجلیل به عمل آمد.»

دانش‌آموز خبرنگار: سمیرا کریم‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار