بررسی روند کاهشی قیمت 4 خودروی چینی پرطرفدار

تهران (پانا) - قیمت چهار خودروی چینی فیدلیتی، هایما، چری آریزو و تیگو5 در حالی روند کاهشی پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی فروردین 1402 باوجوداینکه صحبت از واردات خودروی خارجی به میان آمده بود جهش قیمتی عجیبی داشتند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی روند کاهشی قیمت 4 خودروی چینی پرطرفدار

بررسی پانا از وضعیت خودروهای چینی در ایران نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر این خودروها روند رو به کاهشی را طی کرده‌اند.

بررسی روند قیمتی فیدلیتی پرایم

این خودروی چینی متعلق به یک شرکت چینی با نام برند جتور است که سال‌هاست محصولاتش در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. نکته اینجاست که سازندگان فیدلیتی برخلاف محصولات گذشته چری که توسط مدیران خودرو به کشور ایران عرضه می‌کردند این خودرو را با گروه خودروسازی بهمن قرارداد بسته‌اند و وارد ایران کرده‌اند. خودروی فیدلیتی در اوایل فروردین جهش قیمتی 2 میلیارد و 300 میلیونی را تجربه کرد و کسی گمان نمی‌کرد به این زودی‌ها این خودرو باقیمت زیر 2 میلیارد تومان به بازار عرضه شود. قاعدتاً ثبات قیمت دلار در این روزها در کاهش بسیار زیاد قیمت این خودرو بی تأثیر نیست. فیدلیتی پرایم این روزها باقیمت حدودی 1 میلیارد و 800 میلیون تومان معامله می‌شود و کاهش قیمتی بیش از 3 درصد داشته است.

بررسی روند قیمتی هایما S7

خودروی هایما یکی از کراس اوورهای معرفی است که به‌واسطه شرکت ایران‌خودرو به بازار عرضه‌شده و طرفداران زیادی در میان مشتریان سنتی پسند خودرو پیدا کرده است. این خودرو این روزها در حالی باقیمت 1 میلیارد و 350 میلیون تومان معامله می‌شود که اوایل فروردین‌ماه تا نزدیک 2 میلیارد تومان افزایش قیمت داشت.

بررسی روند قیمتی چری آریزو 5 T

شرکت خودروسازی چری یکی از اولین کمپانی‌های چینی بود که خودروهای خود را در ایران عرضه کرد و حالا هم‌زمان با تحولات جهانی مدل‌های به‌روزتر و جذاب‌تری را به بازار عرضه کرده است. این خودرو باثبات بازار دلار کاهش چشمگیری داشت و اکنون باقیمت 1 میلیارد تومان معامله می‌شود درحالی‌که در اوایل فرودین ماه با حدود قیمتی 1 میلیارد و نیم معامله می‌شد.

بررسی روند قیمتی تیگو 5

تیگو 5 اولین خودروی برند چری است که وارد ایران شد. این خودرو در مدت‌زمان کوتاهی جزو خودروهای پر تقاضا شد. تیگو5 برخلاف سایر خودروها فروردین‌ماه چندان با جهش قیمت روبه‌رو نشد و به دلیل قیمت کمتر از 1 میلیارد و نیمی که در اواسط فرودین ماه داشت تقاضای بازار را جذب کرد و به حدود قیمت 1 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید. این روزها این خودرو روند کاهشی قیمتی را طی کرده و با همان قیمت اواسط فرودین ماه معامله می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار