مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

مصرف آب در ایلام به بالاترین میزان خود رسیده است

ایلام (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت مصرف آب در ایلام به بالاترین میزان خود رسیده و از عموم مردم درخواست می‌شود در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مصرف آب در ایلام به بالاترین میزان خود رسیده است

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: مصرف آب در ایلام به‌خصوص شهر ایلام بالا رفته و نسبت به سال گذشته حدود 3.5 برابر افزایش‌یافته است.

وی افزود: با وجود اینکه سال گذشته شاهد بارندگی‌های خوبی بودیم؛ اما همچنان به دلیل اینکه در سال‌های گذشته خشکسالی وجود داشته، همچنان نیاز است که در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.

ناصری در ادامه گفت: به همکاری و همیاری مردم برای پیشبرد فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف نیاز است چرا که در منابع زیرزمینی به دلیل خشکسالی‌ها متعدد با مشکل مواجه هستیم همچنین فرهنگ صرفه‌جویی به‌عنوان یک اصل مهم در فرهنگ اسلامی آمده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در تبیین فرهنگ مصرف آب و عبور از شرایط کنونی مؤثر هستند و کمک‌کار شرکت آب و فاضلاب هستند و دراین‌رابطه از عموم مردم می‌خواهیم تا با صرفه‌جویی در مصرف آب به ما کمک کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های متعددی برای تأمین آب شرب پایدار صورت‌گرفته که اصلاح خطوط و حفر چاه و همچنین نظارت بر روند مصرف آب از جمله آن‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار