‌بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد

تهران (پانا) - علیرضا بیرانوند قراردادش با ‌باشگاه پرسپولیس را فسخ کرد. روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره پیشنهاد 95 میلیارد باشگاه استقلال به دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس مطرح شده بود.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
‌بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد

‌علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس صبح امروز(دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد. پیش از این او دو بار نوتیس فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس داده بود اما برای فسخ قرارداد باید به سازمان لیگ مراجعه می‌کرد تا این کار نهایی شود که او امروز این کار را انجام داد.

‌در حال حاضر استقلال به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است.

‌علیرضا بیرانوند روز شنبه بعد از جلسه با رضا درویش، جلسه‌ای با حجت کریمی در دفتر شخصی او برگزار کرده بود و در این جلسه پیشنهاد جدی استقلال به بیرانوند ارائه شده است. در این جلسه باشگاه استقلال حاضر شده ۹۵ میلیارد تومان بابت دو سال به بیرانوند بپردازد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، حجت کریمی نیز طی گفتگویی و درخصوص این موضوع گفت: چنین چیزی صحت ندارد. مذاکره‌ای با بیرانوند نداشته و پیشنهادی به این دروازه‌بان نداده‌ایم. فعالیت نقل و انتقالاتی را براساس لیست جواد نکونام انجام می‌دهیم و تنها مطابق خواسته‌های سرمربی با بازیکنان وارد مذاکره می‌شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار