کسب ۲ موفقیت کشوری توسط مدارس ابتدایی استان بوشهر

بوشهر(پانا) - معاون آموزش‌ ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از موفقیت دو مدرسه ابتدایی استان در ارزیابی اولیه مدارس تحولی و راهیابی به نمایشگاه بین‌المللی "الف تا" خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۲ موفقیت کشوری توسط مدارس ابتدایی استان بوشهر

غلامحسین مهران پور اظهار کرد: الفبای تحول آموزش‌ و پرورش "الف تا" میدانی برای شناسایی، حمایت و به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای است.

مهران پور گفت: از هر استان مدارسی با ویژگی‌های مشخص شده در بخشنامه شامل بهره‌مندی از الگوی مفهومی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین، صاحب ایده‌ها و تجارب تحولی پیرامون مدیریت مدرسه از قبیل برنامه محوری، اداره شورایی مدرسه، صاحب ایده‌ها و تجارب خلاق در دو بخش ایجاد فرهنگ ارزشی، اخلاقی و شاداب سازی و ایمن سازی فضای کالبدی مدرسه به دبیرخانه رویداد ملی "الف تا" معرفی شدند که پس از بررسی مستندات ارسال شده مدارس، نتایج کشوری اعلام شده است.

مهران‌پور ادامه داد: دبستان نصر از شهرستان دیر با مدیریت غلامرضا خیاط موفق به کسب رتبه اول و دبستان شهید باهنر از شهرستان بوشهر با مدیریت آرزو زارعی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در ارزیابی اولیه مدارس تحولی شده‌اند.

مهران پور گفت: نمایشگاه رویداد بین المللی "الف تا" در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ تیرماه جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار