مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه خبر داد:

افتتاح و تجهیز سالن ژیمناستیک و زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شهرستان ساوه

ساوه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت طرح توسعه تعویض و تجهیز سالن ژیمناستیک و زمین چمن کوچک مجموعه ورزشی تختی با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده شهدا افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و تجهیز سالن ژیمناستیک و زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شهرستان ساوه

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان آموزش وپرورش شهرستان ساوه و پدر و مادر شهید وحید زمانی‌نیا، طرح تعویض و تجهیز پیست سالن ژیمناستیک و زمین چمن کوچک مجموعه ورزشی تختی افتتاح شد.

اصغر قراخانلو در آیین افتتاح طرح تعویض و تجهیز مجموعه ورزشی تختی اظهار کرد: هدف از تأمین زیرساخت‌های ورزشی دانش‌آموزان، آینده‌سازان و علاقمندان به ورزش، ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و تربیت بدنی در بین نوجوانان است.

وی افزود:با تلاش و همت بی‌وقفه مجموعه تربیت بدنی آموزش و پرورش، تعویض چمن با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال و پیست ژیمناستیک با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال احداث شد.

مدیر آموزش و پرورش ساوه خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور پر شور دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزی و درخشش در مسابقات استانی و کشوری باشیم.

سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی تختی به نام شهید وحید زمانی‌نیا افتتاح شد

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ساوه نیز عنوان کرد: سالن ژیمناستیک به نام شهید وحید زمانی نیا نام‌ گذاری شد و افتتاحیه این سالن نیز با دست بابرکت مادر شهید و زمین چمن توسط پدر شهید انجام شد.

یزدی افزود: امید است با استعدادیابی این رشته پرطرفدار، پایه و میزبانی مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان در این رشته‌ها باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به مرکزیت مجتمع ورزشی تختی در سطح شهر و موقعیت آن، با تأمین زیرساخت‌های لازم می‌توان خدمات گوناگون و متنوعی را به سنین مختلف ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار