معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد:

ثبت‌نام ۱۷۴۰ دانش‌آموز خلیل‌آبادی در کلاس‌های اوقات فراغت 

خلیل آباد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش خلیل‌آباد از ثبت‌نام ۱۷۴۰ دانش‌آموز خلیل‌آبادی در کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۱۷۴۰ دانش‌آموز خلیل‌آبادی در کلاس‌های اوقات فراغت 

در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در سال ۱۴۰۲، علاوه بر بحث کنکور، پیرامون ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش بود.

جواد بدیع زادگان معاونت پرورشی و تربیت بدنی گفت ، خلیل آباد با اشاره به برپایی ۸ پایگاه شهری و ۵ پایگاه روستایی در راستای این برنامه، از تمامی دستگاه های دست اندرکار تقاضای همکاری در برگزاری هر چه مطلوب تر این برنامه را داشت.

وی ضمن دعوت از تمامی مسئولان برای بازدید از کلاس های اوقات فراغت، با اشاره به تشکیل ۱۲۰ رشته در ۱۳ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان از ثبت نام ۱۷۴۰ دانش آموز در این کلاسهای اوقات فراغت خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت ده هزار نفری دانش آموزان شهرستان بالغ بر ۱۷ درصد دانش آموزان درگیر کلاس های اوقات فراغت هستند که آمار بسیار مطلوبی است و بایستی از تلاش های تمامی دست اندرکاران این کلاسها قدردانی شود.

در پایان سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد ضمن تشکر از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تاکید بر تشکیل جلسه مجدد ستاد اوقات فراغت شهرستان برای همراهی با برنامه های آموزش و پرورش، به چند اداره که تقاضاهایی از آنها در خصوص کلاس های اوقات فراغت مطرح شده بود، تقاضای همکاری شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار