بازگشت یک زندانی به آغوش خانواده با کمک دانش‌آموزان مدرسه‌ای در قم

قم(پانا)- دانش‌آموزان دبستان دخترانه امام حسن مجتبی(ع) در ناحیه یک آموزش و پرورش قم یکی از بانوان زندانی محکوم مالی غیرعمد را آزاد کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت یک زندانی به آغوش خانواده با کمک دانش‌آموزان مدرسه‌ای در قم

دانش آموزان دبستان دخترانه امام حسن مجتبی(ع) در ناحیه یک آموزش و پرورش قم با مشارکت خود و کمک ستاد دیه استان یکی از بانوان زندانی را آزاد کردند.
در راستای فرهنگ سازی برای مشارکت دانش آموزان در انجام کارهای خیر از سوی ستاد دیه استان قم، این بار دانش آموزان دبستان دخترانه امام حسن مجتبی (ع) قم توانستند یکی از بانوان زندانی قمی با جرایم مالی غیر عمد را از بند زندان آزاد و او را به آغوش خانواده بازگردانند.
این دانش آموزان و اولیا آن‌ها با کمک مسئولان مدرسه اقدام به برپایی بازارچه خیریه کرده و با درآمد حاصل از آن توانستند در پرداخت بدهی یک بانوی زندانی محکوم مالی مشارکت داشته باشند.
خیّرینی که قصد مشارکت در امر آزادی زندانیان با جرایم مالی غیر عمد در استان قم را دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ بانک تجارت با شماره حساب ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ بانک ملی با شماره حساب ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ بانک ملت به ستاد مردمی دیه در استان قم پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار