بیانیه فعالان قرآنی آموزش‌وپرورش در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

تهران (پانا) - فعالان قرآنی وزارت آموزش و پرورش در پی محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه فعالان قرآنی آموزش‌وپرورش در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ متن بیانیه فعالان قرآنی وزارت آموزش و پرورش در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ اَن یُطفِؤا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)

بار دیگر در عرصه‌گاه فرهنگ جاهلیت مدرن قرن و در سایه شوم حمایت دولت‌های تحت نفوذ لایه‌های قدرت‌های صهیونیستی، شیاطین انسی سر برآورده‌اند و در بلاد معنویت‌‌ستیز غرب در کشور به ظاهر متمدن سوئد به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم اهانت کردند. این اقدام نابخشودنی و اهانت به مقدسات ادیان آسمانی، یک ستیز سازمان‌یافته از سوی قدرت‌های استکباری است. اهانت‌های مذبوحانه به مقدسات، بویژه قرآن کریم یک حلقه از زنجیره ننگین مقابله با دین مبین اسلام و نشانه شکست در سیاست‌های جنگاورانه و خشن علیه مسلمانان طی ۱۴ قرن گذشته است. دشمنان شیطانی اسلام می‌پندارند می‌توانند نور این آفتاب عالمتاب را با اعمال و سخنان بیهوده خاموش کنند (یُریدون ان یطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم) با این چشمه نور مقابله کنند غافل از اینکه در مقابل این آفتاب بلند عالم‌تاب و هستی‌بخش، این ذره‌ها آنقدر بی‌ارزش‌اند که چنین اعمالی قطعا هلاکت و نابودی آنها را رقم خواهد زد. تاریخ اسلام، سند زنده‌ای است بر تحقق عینی وعده قرآن مبین که ایزد تعالی آن را پرنورتر و درخشان‌تر می‌کند؛ هرچند کافران را خوش نیاید (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون*)

دولتمردان غرب به بهانه واهی حمایت از آزادی بیان، دست عناصر افراط‌گرا و تندرو را در مسیر نفرت‌پراکنی علیه مقدسات باز می‌گذارند تا اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در جوامع خود را نهادینه کنند. در این راستا، جامعه قرآنی وزارت آموزش و پرورش اعم از مدیران، مربیان و قرآن‌آموزان مراکز دارالقران سراسر کشور، دانش‌آموزان و فرهنگیان نخبه قرآنی، اساتید و داوران فرهیخته قرآنی فرهنگی، انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف، بیش از پیش نسبت به تبیین حقایق قرآنی، آموزش و بر جان نشاندن آموزه‌های وحیانی و نشر گسترده ندای ربانی برای هدایت جامعه بشری، ثابت‌قدم خواهند بود. در پایان، ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که هرچه لایه‌های ایمان به خدا و توجه به حقایق در میان ملت‌های مختلف گسترش ‌یابد این حرکات نیز تجدید و تکرار می‌شود، ولی ان‌شاءالله تأثیری جز تعمیق مراتب معرفت و ایمان آزادگان و خداباوران عالم را در پی نخواهد داشت.

فعالان قرآنی وزارت آموزش و پرورش»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار