معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرقدس در جشنواره نوجوان سالم شهرستان‌های تهران

شهرقدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس از درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان قدس در جشنواره نوجوان سالم شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرقدس در جشنواره نوجوان سالم شهرستان‌های تهران

سعید اسماعیلی گفت: جشنواره نوجوان سالم هر ساله با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، دانش آموزان، خانواده و جامعه برگزار می‌شود. ترویج شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ارتقاء بهداشت روان، از جمله موضوعات این جشنواره هستند؛ از دیگر محورهای این جشنواره می توان به پیشگیری از گرایش به دخانیات و مصرف مواد مخدر، پیشگیری از گرایش به خشونت و پیشگیری از گرایش به بزهکاری اشاره کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس اظهار کرد: بر همین اساس در اختتامیه جشنواره، از برگزیدگان منطقه‌ای و استانی در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان، در کانون استانی تربیتی و فرهنگی سمیه شهرری از منتخبین این جشنواره تقدیر شد و شهرستان قدس در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان خوش درخشیدند.

اسماعیلی گفت: فاطمه پاشایی از مدرسه معصومیه، سیده زهرا خدابنده‌لو از مدرسه زکریای رازی هر دو رتبه سوم استانی در بخش ابتکارات جامعه محور، زینب نژاد مقدم از مدرسه شهید حسن پور در بخش ابتکارات جامعه محور رتبه دوم استانی را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: همچنین در بخش دانش آموزان، سوگند نجفی از مدرسه مشکات در بخش نقاشی بامداد رنگی رتبه دوم استانی، آتنا رمضانی در بخش نقاشی با پاستل رتبه دوم استانی و مهسا اسمعیلی‌پور در بخش نقاشی با آبرنگ رتبه دوم استانی از مدرسه عاشورا، مریم شیری و سارا حقی از مدرسه ایثار ۲ در بخش روزنامه دیواری رتبه اول استانی، کوثر رمضانی پور، رقیه شعبانی و زهرا سالمی مقدم از مدرسه ایثار ۱ در بخش روزنامه دیواری رتبه دوم استانی، را کسب کردند.

اسماعیلی در پایان از زحمات و پیگیری‌های کارشناسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره آموزش وپرورش شهرستان قدس تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار دانش آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار