رقابت‌های والیبال قهرمانی دختر زیر ۱۶ سال آسیا؛

فردا؛ مصاف حساس بلندقامتان زیر 16 سال ایران با ژاپن

شعبان خمسه: تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در مقابل ژاپن داشته باشیم/ قطعا رقیب سختی برای تیم ایران است

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران گفت‌ ژاپن قطعا رقیب سختی است اما تمام تلاش تیم برای ارائه بهترین عملکرد است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ مصاف حساس بلندقامتان زیر 16 سال ایران با ژاپن

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ فاطمه شعبان خمسه با بیان این‌که شاگردانش تمرینات خوبی در چین داشته‌اند، گفت: در مدتی که در چین حضور داریم سه جلسه تمرین توپی و یک جلسه تمرین وزنه داشتیم که خیلی خوب پیش رفته است.

وی افزود: در روز نخست مرحله مقدماتی مسابقات بازی نداریم و قرار است بازی ژاپن و استرالیا را در سالن برگزاری مسابقات تماشا کنیم و از حریفان مرحله گروهی شناخت به دست آوریم چون نخستین دوره مسابقات زیر 16 سال برگزار می شود و تیم‌ها در مجموع شناختی از یکدیگر ندارند و فرصت خوبی است که بازی ژاپن و استرالیا را ببینیم و آنالیزی روی آنها داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران با اشاره به رقابت سخت با ژاپن در نخستین بازی اظهار داشت: ژاپن از بهترین‌های آسیا در رده‌های سنی مختلف مردان و زنان است قطعا رقیب سختی برای تیم ایران است و بازی سختی خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: شرایط تیم ژاپن هم شبیه ایران است، اولین مسابقه خود را در این رده سنی انجام می‌دهند اما تمام تلاش‌مان این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امروز ژاپن را آنالیز می‌کنیم تا به بازیکنان نکات لازم را بگوئیم تا انشاالله بهترین عملکرد را برابر این تیم داشته باشیم.

رقابت‌های والیبال قهرمانی دختر زیر 16 سال آسیا از امروز به میزبانی چین آغاز شد و تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران ساعت 6 صبح فردا (یکشنبه یازده تیر) در نخستین آزمون رسمی خود و در مرحله مقدماتی این مسابقات به مصاف ژاپن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار