تجمع خانواده‌های اعضای در بند منافقین مقابل سفارت ترکیه

تهران (پانا) - خانواده‌های اعضای در بند منافقین مقابل سفارت ترکیه تجمع کردند و درخواستشان از کشور آلبانی این بود که اردوگاه منافقین تعطیل شود.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تجمع خانواده‌های اعضای در بند منافقین مقابل سفارت ترکیه

انجمن نجات، خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه تروریستی منافقین امروز جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع در مقابل سفارت ترکیه به عنوان دفتر حافظ منافع کشور آلبانی، مراتب قدردانی خود را نسبت به اقدام مسئولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر مجاهدین خلق در آن کشور را ابراز کرده و خواسته‌های خود از جمله آزادی عزیزانشان از بند سران گروهک تروریستی منافقین و نیز اجازه سفر به آلبانی برای دیدار با عزیزانشان را بعد از حدود چهل و چند سال مطرح کردند.

این تجمع با حضور بیش از چند صد نفر مقابل سفارت ترکیه در چهارراه استانبول برگزار شد.

شرکت‌کنندگان یک صدا فریاد می‌زدند آزادی اسیران حق مسلم ماست. همچنین پلاکاردهای مختلف با محوریت محاکمه مسئولان ارشد منافقین بود.

در حالی که همچنان صدها نفر دیگر از خانواده‌های اسرای فرقه منافقین به این تجمع اضافه می‌شدند در دستان آنها عکس فرزندانشان و نیز پلاکاردهایی قرار داشت.

بر روی پلاکاردهای تجمع‌کنندگان خود نوشته شده بود: خواست خانواده‌ها از دولت آلبانی تعطیلی اردوگاه ضد بشری منافقین، خانواده‌های دردمند سپاسگزار اقدام قاطع دولت آلبانی علیه منافقین هستند، محاکمه رهبران و مسئولان ارشد منافقین در دادگاه‌های کیفری، برای دیدارتان به آلبانی می‌آییم، دولت آلبانی حامی خانواده‌های دردمند، خاص خانواده‌ها پایان جدایی و اسارت ۴۰ ساله، نه به برده‌داری نوین، خواست فوری خانواده‌ها نصب دوربین در اردوگاه اجباری منافقین، ما خواستار ملاقات با فرزندانمان هستیم، خواست فوری خانواده‌ها استقرار دائم پلیس در اردوگاه منافقین است، محاکمه مسئولان ارشد منافقین؛ خواسته بیش از ۲ هزار خانواده و ۳ هزار نفر از رهایی یافتگان، اقدام مسئولانه دولت آلبانی آغاز پایان حیات ننگین منافقین است، نه به فرقه ضد بشری منافقین، رجوی فرزندان ما سپر انسانی جنایت‌های تو نیستند.

گفتنی است انجمن نجات، خانواده‌های اعضای گرفتار در گروهک تروریستی رجوی در آلبانی، به شماره ثبت ۳۸۱۷۸ با پریایی این تجمع خواستار پایان اسارت فرزندان خانواده‌هایی هستند که چند دهه است اسیر فرقه منافقین شدند در حالی که از حال آنها خبر ندارند.

لازم به ذکر است، چندی پیش صد‌ها پلیس آلبانی با حمله به مقر گروهک منافقین (کمپ اشرف۳) در تیرانا، با نیرو‌های آن گروهک درگیر شدند. علاوه بر این، پلیس فرانسه نیز با اعلام این مطلب که گروهک منافقین نمی‌تواند امسال «تجمع سالیانه ویلپنت» را در پاریس برگزار کند، ضربه دیگری را به این گروهک در هفته‌های اخیر وارد آورد. این تجمع از سال ۲۰۰۸، هر ساله در روز ۳۰ خرداد در پاریس برگزار می‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار