بهره‌مندی بیش از 600هزار نفر از آب تصفیه شده با بهره‌برداری از طرح بن بروجن

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که در دولت سیزدهم پیشرفت خیلی خوبی داشته پروژه انتقال آب بن بروجن است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی بیش از 600هزار نفر از آب تصفیه شده با بهره‌برداری از طرح بن بروجن

ارشاد شاهقلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با پانا گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است پروژه انتقال آب بن بروجن هست که سال ها به دلیل کمبود اعتبار، این پروژه به تعویق افتاده بود.

وی افزود: این پروژه خیلی مهم هست چون تامین آب نیمی از مردم استان را این تصفیه خانه تصفیه می‌کند و به حمدالله تا پایان اسفند ماه امسال این پروژه به پایان خواهد رسید و مردم استان از نعمت آب این تصفیه خانه بهره‌مند می‌شوند.

مهرداد شاه محمدی رئیس کارگاه تصفیه طرح انتقال آب بن بروجن گفت: با توجه به بالا رفتن سطح بهداشت در کل دنیا و افزایش جمعیت و همچنین کاهش مرگ و میر منابع آب ما برای بحث شرب بسیار محدود است و این بحث فقط مختص به کشور ما نیست بلکه بحثی است که کل دنیا با این موضوع درگیرند و با توجه به اقلیم کشور ما و اینکه کشور ما گرم و خشک هست به نسبت دنیا شرایطمان سخت‌تر خواهد بود.

ریاحی پور مدیر طرح تصفیه آب پروژه انتقال آب بن بروجن در پاسخ به این سوال که میزان پیشرفت این پروژه در دولت سیزدهم چه میزان بوده است گفت: از دولت و تغییر مدیریتی که در سطح کلان انجام شد حمایت های خوبی از این طرح بعمل آمد و ما شاهد تحولات خوبی بودیم که خداراشکر اعتبارات نسبت به سابق تزریق می‌شود و امیدواریم تداوم داشته باشد که بتوانیم تا پایان سال این طرح را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: زمان شروع تصفیه خانه طرح بن بروجن شهریور ماه سال 96 بوده و پایانش بستگی به تزریق اعتبارات دارد که امید داریم با برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری، این پروژه به بهره برداری کامل برسد همچنین افزود فرایند تصفیه خانه بن بروجن فرایند تصفیه و گندزدایی است.

وی در پایان از تمام شهروندان درخواست کرد در مصرف آب صرفه جویی کنند و مصرف را به حداقل برسانند.

دانش آموز خبرنگار پانا: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار