همزمان با دهه ولایت و امامت صورت می‌گیرد

اجرای برنامه پیک امید کانون در ۱۰ روستای خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل کانون خراسان جنوبی، از اجرای برنامه کاروان پیک امید کانون خراسان جنوبی در ١٠ روستای استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه پیک امید کانون در ۱۰ روستای خراسان جنوبی

طاهره حمیدی از اجرای برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی کاروان پیک امید کانون در ده روستای استان طی فاصله زمانی اعیاد دهه امامت و ولایت و امامت خبر داد.

وی در این خصوص گفت: کاروان پیک امید کانون با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به این روستاها اعزام خواهد شد.

وی افزود: این کاروان هر روز در یک روستا اجرای برنامه خواهد داشت که به ترتیب از ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ از روستای دهشک قاینات، آغاز و در روز بعد به روستای مهنج این شهرستان خواهد رفت و پس از آن حاجی آباد مود، همت آباد زیرکوه، حاجی آباد بیرجند، روستای بندان در شهرستان نهبندان، کریت طبس، دستگرد بیرجند، غنی آباد بشرویه و در هفدهمین روز از تیر ماه این کاروان در محله‌ی کاظمیه بیرجند اجرای برنامه خواهد داشت.

مدیر کل کانون ادامه داد: اجرای نمایش عروسکی، معرفی دو واقعه عید قربان و غدیر در قالب قصه گویی، معرفی کتاب و معرفی وقایع و همچنین بازی های بومی و محلی، مسابقه و سرگرمی بخشی از برنامه های اجرایی این کاروان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار