معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمر:

شرکت  ۱۱۱۱ دانش آموز کاشمری در کنکور سال ۱۴۰۲

جاده موفقیت، صرفاً به قبولی در کنکور منتهی نمی‌شود

کاشمر(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر از شرکت ۱۱۱۱ دانش آموز پایه دوازدهمی از کاشمر در کنکور تیرماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت  ۱۱۱۱ دانش آموز کاشمری در کنکور سال ۱۴۰۲

علی طاهری با اشاره به اینکه در کنکور تیرماه سال ۱۴۰۲، به تعداد هزار و صد و یازده دانش آموز پایه دوازدهمی از کاشمر داوطلب خواهند بود، اظهار کرد:«از این تعداد، ۵۳۷ دانش‌آموز دختر و ۵۷۴ پسر در کنکور شرکت می کنند.»

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر به دواطلبین کنکوری توصیه کرد:« در روز های باقی مانده تا کنکور توکل به خداوند و امید داشته باشند. همچنین این روزهای پایانی را با آرامش سپری کنند. هر کسی که بیشترین تلاش و مطالعه را داشته باشد، نتایجش را برداشت خواهد کرد.»

وی به داوطلبین کنکور یادآور شد: «این روز های پایانی تا کنکور نمی‌توان با فشار روحی و جسمی، شرایط را تغییر داد. بهتر است همان مسیر و برنامه ای که از قبل داشته‌اند (آهسته و پیوسته) را ادامه دهند. همچنین در این روزها از پراکنده خوانی خودداری کرده و برنامه مرور مطالب و تست زنی را تمرین کنند و به هیچ عنوان ذهن شان را درگیر مطالب و مسائل بیهوده نکنند.»

وی ادامه داد:«داوطلبان کنکوری حتما به خاطر داشته باشند که جاده موفقیت، صرفاً رسیدن به کنکور و قبولی در آن نیست، بلکه ممکن است جاده موفقیت، مسیرهای فرعی زیادی داشته باشد که دانش آموزان بتوانند در آن مسیر به اهداف خودشان برسند.»

طاهری همچنین در پایان به والدین دانش آموزان کنکوری توصیه کرد:«شرایطی را برای داوطلبان کنکورشان فراهم کنند تا داوطلب کنکوری بتواند در فضای آرام، توکل و تمرکز داشته باشد.»

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار