رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان:

اولین روز از اجرای طرح هفت در هفت با پیاده‌روی همگانی دانش‌آموزان آغاز شد

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان گفت اولین روز از اجرای طرح هفت در هفت با برنامه پیاده‌روی همگانی دانش‌آموزان با خانواده در باغ غدیر اصفهان آغاز شد. 

کد مطلب: ۱۳۸۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین روز از اجرای طرح هفت در هفت با پیاده‌روی همگانی دانش‌آموزان آغاز شد

رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان در گفت وگو با پانا گفت: «اولین روز از اجرای طرح هفت در هفت با برنامه پیاده روی همگانی دانش آموزان با خانواده در باغ غدیر آغاز شد.»

وی افزود: «طرح هفت در هفت یعنی هفت برنامه در هفت هفته اجرا می‌شود. به مناسبت فعالیت های تابستان و اوقات فراغت برای دانش آموزان استان اصفهان که قرار است به صورت متمرکز در شهر اصفهان توسط اداره فرهنگی هنری، با همکاری دستگاه‌های مرتبط و در هر شهرستان و اداره آموزش و پرورش برای دانش آموزان این طرح پیاده شود.»

اولین برنامه از هفت برنامه، پیاده روی همگانی بود، پنجشنبه آینده به مناسبت عید غدیر ، نقاشی همگانی داریم، هفته بعد ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب را داریم که ضیافت همگانی خواهیم داشت و دانش آموزان به همراه والدین در راهپیمایی آن روز شرکت می کنند.

هفته چهارم دانش آموزان با پدر بزرگ و مادربزرگ ها در یک نقطه از شهر جمع شده و کتاب می خوانند. بعد از آن وارد محرم و صفر خواهیم شد. حسینیه همگانی را خواهیم داشت که در روز شهادت حضرت قاسم برنامه احلی من العسل و دسته های سینه زنی و زنجیرزنی خواهیم داشت و در هفته ششم که روز شهدای مدافع خواهد بود.

وی ادامه داذ: همچنین به همت سازمان دانش آموزی قرار است در گلستان های شهدای شهرهای مختلف مراسم های مختلفی به یاد شهدا با حضور خانواده شهدا برگزار شود و در پایان در برنامه هفتم اردوی همگانی داریم که پایگاه های اوقات فراغت نزدیک ترین محلی که می توانند بچه ها خوش باشند را مهیا کنند، بچه ها با خانواده دور هم جمع شوند و فعالیت های فرهنگی هنری انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار