گفت و گو با دانش آموزان فعال و شاخص اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان:

تشریح فعالیت‌های یک ساله دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان

اهواز (پانا) - درحاشیه مراسم افتتاحیه دوره تابستانه فصل رویش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان برخی از دانش‌آموزان شاخص این اتحادیه و شرکت‌کننده در دوره فصل رویش به تشریح فعالیت‌های یک سال گذشته خود در مدارس پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت‌های یک ساله دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان

سید سجاد صالحی از اهواز گفت: در مدرسه شاهد پیام انقلاب ضمن فعالیت در بسیج دانش آموزی برنامه هایی که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای اجرا در مدارس تعیین می‌کرد مانند نمایشگاه مدرسه انقلاب و ... را برگزار می‌کردیم که شاخص ترین کار ما ارائه توضیحات کامل به بازدیدکنندگان از نمایشگاه در قالب راوی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه بود.

محمدحسین مطوری از رامهرمز بیان کرد: ما در سطح شهرستان برنامه های هیئت انصارالمهدی (عج) را برگزار کردیم که با استقبال خوب دانش آموزان رو به رو شد.

امیرمحمد هاشم پور از اهواز گفت: در مدرسه علامه طباطبایی ناحیه ۴ اهواز پس از تدوین چارت تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی و مشخص کردن واحدهایی مثل ستاد اقامه نماز، هیئت انصار المهدی (عج)، مطالعات و... با توجه به مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را برگزار کردیم که به عنوان مثال می‌توانم به مسابقه کتاب در مورد شهید سلیمانی، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در دهه فجر که با حضور اکثر بچه های مدرسه همراه بود اشاره کنم.

کسری زرکیان از اهواز بیان کرد: در مدرسه علمدار ناحیه ۱ اهواز توانستیم نمایشگاه و غرفه های مدرسه انقلاب با موضوع دیروز، امروز و فردا کشورمان جهت اطلاع رسانی به نوجوانان و دانش آموزان مدرسه خود را اجرا کنیم.

علی خمیسی نیز گفت: از فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان هستم و همچنان در فعالیت های جهادی این اتحادیه مانند اطعام ۲۵۰۰ نفری غدیر، موکب انصار المهدی (عج) در ایام اربعین و مرز شلمچه در سال گذشته مشارکت می‌کنم.

دانش آموز خبرنگار: امیرمحمد آل خمیس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار