معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان:

با غنی‌سازی فعالیت‌های تربیتی از گسترش سبک زندگی غیرایرانی جلوگیری شود

زنجان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانی زنجان گفت غنی‌سازی فعالیت‌های تابستانی با برنامه‌های تبیینی تربیتی، ضمن تحکیم باورهای ملی، مذهبی در نوجوانان، از گسترش سبک زندگی غیرایرانی جلوگیری شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
با غنی‌سازی فعالیت‌های تربیتی از گسترش سبک زندگی غیرایرانی جلوگیری شود

ابولفضل رفیعی در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی با بیان اینکه زمان نسبتا طولانی اوقات فراغت دغدغه ای برای استفاده بهینه نوجوان ایجاد کرده،گفت: باید به ایام تابستان و اوقات فراغت،بعنوان فرصتی برای تاثیرگذاری فرهنگی تربیتی نگاه کرد.

وی به برنامه ریزی هدفمند فعالیت‌های تابستانی اشاره کرد و افزود: این ایام فرصت خوبی برای خودسازی و اجرای فرآیند جامعه پذیری و حضور در اجتماع را بوجود آورده که در این راستا مسئولین وظیفه دارند شرایط را برای استفاده مطلوب تسهیل کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های تابستانی توجه به بحث های تبیینی تربیتی است که در راستای تحکیم ارزش‌ها و باورهای نوجوان به هویت دینی، ملی ضرورت بسیاری دارد.

رفیعی به گسترش سبک زندگی غیرایرانی در رسانه‌ها و فضاهای مجاری اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی درست و اجرای فعالیت‌های آگاهی‌افزا، باید نوجوان امروز را از اهداف اصلی این رسانه ها باخبر کرد.

وی فضاهای اردویی را فضایی بسیار تاثیرگذار در تربیت و یادگیری کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران با غنی‌سازی محتوای اردویی در موثرتر کردن این برنامه ها و فعالیت‌ها قدم بزرگی بردارند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی روز چهارشنبه ۷ تیرماه در اردوگاه امام خمینی(ره) زنجان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار