به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت

دیدار مدیر آموزش و پرورش کلات با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش کلات با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، به همراه معاون آموزش و جمعی از همکاران اداری این مدیریت به مناسبت هفته قوه قضائیه،با حضور در دفتر حمید سلطانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حمید سلطانی، دادستان شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیر آموزش و پرورش و هیئت همراه بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از ارگان‌های مهم جامعه است که بنیان اجتماع را تنظیم می کند که این نشان دهنده درجه بالای اهمیت این سازمان است.

وی افزود: حضور شما عزیزان را ارج نهاده و از زحمات بی دریغ شما در تمامی زمینه ها،بویژه پیشگیری از آسیب های اجتماعی قدردانی می کنیم.

دادستان شهرستان کلات گفت: با وجود مشکلات و کمبودها، کمترین تنش را در آموزش و پرورش داریم که این نشان از همت و تلاش ها شما عزیزان است.

سلطانی در پایان گفت: با همدلی و کار جهادی اتفاقات خوبی رخ می دهد،اگر در اداره مدیری خوب و با درایت وارد موضوعات شود، اثر آن در جامعه نمود دارد و خروجی مثبتی خواهد داشت که در آموزش و پرورش کلات، با وجود مدیر توانمند و پرسنل انقلابی و جهادی شاهد اتفاقات خوشایند و مثمرثمری هستیم.

همچنین رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانشان و تبریک هفته قوه قضائیه، از همکاری صمیمانه دادستان با آموزش و پرورش تشکر کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: خوشبختانه در دستگاه قضائی شهرستان، شاهد برقراری عدالت به معنی واقعی و جلوه‌گری اقدامات موثر در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.

وی ضمن تقدیر از نگاه ویژه دادستان شهرستان به موضوعات آموزش و پرورش گفت: اینگونه نگاه ها و همکاری ها با دستگاه تعلیم و تربیت موجب افزایش آگاهی دانش آموزان و والدین نسبت به مسائل روز خواهد بود.

پروانه در پایان بر ادامه همکاری های مطلوب، همچون گذشته بین دو دستگاه در زمینه های مرتبط تاکید و گفت: با توجه به اینکه اقدامات مشترک آموزش و پرورش و دستگاه قضا از حساسیت بالایی برخوردار است،امیدواریم با راهنمایی و ارشادات شما عزیزان گام های مثبت و مفیدی در نهادینه کردن موضوعات در بین جامعه دانش آموزی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار