مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان؛

مربی رکن جدی و اساسی محیط تربیتی است

تبریز (پانا) - مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای مربیان در اجرای هرچه مفیدتر برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، آنها را رکن جدی و اساسی محیط تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مربی رکن جدی و اساسی محیط تربیتی است

مجتبی تاجیک گفت: مربی رکن جدی و اساسی محیط تربیتی است و لذا در این راستا والدین نیز ریشه اصلی این محیط تربیتی هستند چرا که خانواده ها و مربیان نقش جدی در انتخاب یک فضای سالم برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان به صورت سالم که تاثیر در رشد چند بعدی آنها دارد را بر عهده دارند.

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اوقات فراغت مساوی با نشاط و سرگرمی است و لذا پیشرفت و رشد کردن یا نکردن دانش آموزان از لحاظ تمام ابعاد رشدی مهم ترین مسئله ای است که در طراحی برنامه اوقات فراغت از اهمیت بیشتری برخوردار است. طراحی برنامه و فعالیتی که صفر تا صد انجام آن برنامه و فعالیت ها بر عهده جوانان و نوجوانان باشد از مهم ترین و اساسی ترین برنامه هایی است که در اولویت اول قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در دوران کرونا دانش آموزان به طور جدی از فضا و محیط خانواده دور شدند و تمامی فعالیت هایشان محدود به یک فضا شد و لذا در این راستا باید تمام تلاش خود را بکنیم تا دوباره دانش آموزان را وارد محیط خانواده کنیم تا از مشکلاتی که در این دوران به وجود آمد تا حدی کاهش پیدا کند.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار