فرمانده یگان‌های ویژه فراجا:

طراحی اغتشاشات در اتاق فکر کشورهای غربی انجام شد

تهران (پانا) - فرمانده یگان‌های ویژه فراجا رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان را وحدت و انسجام ملی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
طراحی اغتشاشات در اتاق فکر کشورهای غربی انجام شد

سردار حسن کرمی در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان گردان‌های عملیاتی سپاه و انتظامی استان آذربایجان غربی اظهارکرد: خطه آذربایجان غربی جلوه‌گاه وحدت و انسجام ملی است و مردم آذربایجان غربی یکپارچه و متحد در لحظات حساس انقلاب با وحدت و انسجام اجازه رخنه بدخواهان را ندادند و انسجام و وحدتی که امروز در بین مردم انقلابی و متدین کشورمان وجود دارد نویدبخش و نشانه پیروزی بر دشمنان است.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم با آگاه‌سازی آحاد مردم، آن ها را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک فرهنگ بنیادی به فرزندان خود انتقال دهیم. دشمنان همواره درصدد تضعیف اتحاد ملی ما هستند زیرا می‌دانند همه موفقیت‌های نظام و انقلاب در سایه وحدت محقق شده و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با حفظ وحدت، قدردان انقلاب هستند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا طراحی جامع اغتشاشات را در اتاق‌های فکر کشورهای غربی دانست و افزود: اجرای آن با پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و رسانه‌ای گسترده دستگاه‌های امنیتی غرب و پادویی عناصر خائن و مزدورانِ پشت‌کرده به وطن و عوامل سیاست‌های خصمانه علیه ایران همراه شد.

کرمی جهاد تبیین را رسالت مهم برای برون رفت از مشکلات اجتماعی و فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: دشمنان در جنگ نرم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا جوانان را از مسیر انقلاب اسلامی، ارزش‌های اخلاقی و باورهای دینی دور کنند که بی‌تردید با رویکرد جهاد تبیین در بستر تبلیغ و ترویج تعالیم دینی می‌توان تلاش‌های دشمنان را بی‌اثر کرد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ما باید قدردان پیشکسوتان دفاع مقدس باشیم و از رزمندگان و خانواده شهدا تکریم کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های موثر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و مهم‌ترین قدم در راستای پیروی از راه شهیدان این است که هر کدام از ما بتوانیم سفیر یکی از شهدای والامقام باشیم و سیره و منش آن شهید بزرگوار را در جامعه و خانواده خود معرفی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار