معاون استاندار اصفهان:

پروژه انتقال آب دریا به اصفهان پیشرفت خوبی داشته است

اصفهان (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان روند پروژه انتقال آب دریا به اصفهان را مطلوب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه انتقال آب دریا به اصفهان پیشرفت خوبی داشته است

به گزارش رابط عمومی استاندار اصفهان، مهران زینلیان صبح شنبه در نشست معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیر حوضه آبریز زاینده رود با کشاورزان اصفهان، با اشاره به اینکه بیش از ۹۷ درصد مساحت حوضه آبریز زاینده رود در استان اصفهان است، اظهار کرد: همواره بحث اصفهان و زاینده رود دو کلمه است که کنار هم بکار می‌روند.

وی افزود: در دولت سیزدهم همه تلاش بر این بوده که مشکلات انباشته‌ای که از گذشته وجود داشته است با همفکری و همدلی حل و فصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه وزارت نیرو انصافاً تلاش‌های بسیاری انجام دادند و تحلیل موضوع احیای زاینده‌رود با همتی که این بزرگواران داشتند برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: اکنون دوستان وزارت نیرو می‌دانند باید چه اتفاقی بیفتد و اجرای پروژه‌هایی که در این زمینه تعریف شده نیازمند عزمی است که این رودخانه را احیا کنند.

زینلیان افزود: جلسات متعددی در یکی دو سال گذشته برگزار شده و همانطور که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند . آنطور که لازم است با اقدامات عملی این مسائل را باید رفع کنیم گرچه می‌دانیم این مشکلات یکی دو روزه پیش نیامده که یکی دو روزه رفع شود.

وی اضافه کرد: وزارت نیرو کارهای بزرگ‌تر را انجام داده و امید است با همتی که وجود دارد مسئله آب اصفهان نیز حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: فرونشست و حوادثی مشابه فروچاله‌ای که دو هفته پیش در بزرگراهی در اصفهان اتفاق افتاد و هر روز در این شهر شاهد هستیم از تبعات بی آبی است.

وی افزود: پروژه انتقال آب دریا پیشرفت خوبی داشته و امید است پروژه‌های تأمین آب از جنوب استان و طرح‌هایی که از سال‌ها قبل وعده داده شده بود و مصوب وزارت نیرو است، با عزم دوستان حل شود تا حداقل بخشی از مشکلات را در یک زمان کوتاه رفع کنیم.

زینلیان افزود: تمام همت استان این است که در کنار دوستان وزارت نیرو هر کاری لازم است انجام شود تا مسائل آبی استان را حل کنند و امید است حضورشان امروز در اصفهان منشأ خیر و برکت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار