امام جمعه کاشمر:

والدین از فرزندان مراقبت کنند تا به اعتیاد مواد مخدر دچار نشوند

کاشمر(پانا)- امام جمعه کاشمر گفت والدین باید از فرزندان خود مراقبت کنند که در دام اعتیاد گرفتار نشوند و بایستی دلایل ورود برخی از جوانان به دام اعتیاد مورد بررسی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
والدین از فرزندان مراقبت کنند تا به اعتیاد مواد مخدر دچار نشوند

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری، با اشاره به روز جهانی مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر ابزاری است که عقل را از انسان می‌گیرد، اراده را از انسان سلب می‌کند. در واقع راه نفوذ در یک ملت این است که آن ملت را بی‌اراده کنند.

وی با بیان اینکه دشمن، مواد مخدر را در کشورهای هدف تبلیغ و ترویج می کند، اذعان کرد: بیشتر طلاق ها، نزاع های خانوادگی، بی‌میلی در خانه ها و همچنین مشکلات اقتصادی در خانه ها مربوط به مسئله مواد مخدر است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری با تاکید بر اینکه والدین باید از فرزندان خود مراقبت کنند که در دام اعتیاد گرفتار نشوند و بایستی دلایل ورود برخی از جوانان به دام اعتیاد مورد بررسی قرار گیرد، گفت: دشمن هنگامی که می بیند مردم از کلمه کراک و هروئین تنفر دارند کلمات جدیدی را می سازد و مواد مخدر را به شکل جدیدی معرفی می کند و به دروغ می گوید که این مواد، مخدر نیست و در داخل جامعه موادی به نام (گُل) توزیع می کنند که از انواع گوناگون مواد مخدر مانند حشیش اثرگذارتر است و در لحظه خوشحالی نوجوان و جوان را سریع می گیرد.

وی افزود: در اثر فشار روانی و استرس که ممکن است به خاطر بعضی از مشکلات اقتصادی، مشکلات خانواده‌ها و خلا معنوی ایجاد شود، برخی از جوانان درگیر مواد مخدر می شوند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار