رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش:

سلامت کامل در امر برگزاری آزمون در حوزه‌های امتحانی سمپاد سمنان/فیلم

سمنان (پانا) - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، از حوزه‌های برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان استان سمنان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سلامت کامل در امر برگزاری آزمون در حوزه‌های امتحانی سمپاد سمنان/فیلم

محسن زارعی در گفت و گو با پانا با تاکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت حفظ بیشتر امنیت آزمون ها، گفت: همانطور که مستحضرید برای تمامی آزمون های ملی آموزش و پرورش، ستادی تشکیل شده است به عنوان ستاد عالی آزمون ها که به ریاست وزیر است، کارگروه هایی برای تقسیم کار در وزارتخانه شکل گرفته است که یکی از این کارگروه ها، حفاظت از آزمون است و مسئولیت این کارگروه با مسئول مرکز حراست است و همچنین در استان ها، روسای اداره حراست استان ها این مسئولیت را برعهده دارند.

وی با اشاره به نتایج مثبت برگزاری آزمون ها و تصحیح اوراق امتحانی به صورت اینترنتی، خاطرنشان کرد: تکالیفی در برگزاری این آزمون ها انجام شد؛ برای مثال، این بود که همه حوزه های آزمون مجهز به دوربین مدار بسته ای باشند که قابلیت ضبط داشته باشند. همچنین در محل در ورود، با استفاده از راکت فلزیاب، بازدید بدنی انجام شود. افزون بر اینها، حوزه ها مجهز به دستگاه سیگنال یاب باشند که اگر احیانا وسیله ارتباطی همراه شرکت کننده به داخل حوزه آورده شود از طریق دستگاه سیگنال یاب تشخیص صورت بگیرد.

زارعی ضمن تشکر از همراهی دانش آموزان و اولیا، تشریح کرد: امروز دانش آموزان ورودی پایه هفتم در آزمون شرکت کردند؛ قطعا بین این دانش آموزان بعید است که چنین مواردی اتفاق بیفتد؛ ما به جهت اینکه امنیت روانی ایجاد کرده و تامین سلامت آزمون به طور کامل انجام شود، تمام این موارد را انجام دادیم.

دانش آموز خبرنگار: امیر شادکام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار