الهامی هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجان را برعهده گرفت

تهران (پانا) - باشگاه مس رفسنجان با انتشار تصویری تایید کرد که ساکت الهامی سرمربی پیشین هوادار تهران در قراردادی ۲ ساله هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی را برعهده گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
الهامی هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجان را برعهده گرفت

‌گفته می‌شود الهامی صبح امروز (پنجشنبه) قرارداد خود را امضا کرده است.

الهامی پیش از این با تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور‌سازی تبریز موفق به قهرمانی در ۲ جام حذفی شده بود؛ وی علاوه بر این قهرمانی‌ها توانست با تیم‌های مختلف بر استقلال غلبه و دردسرهایی نیز برای سرخ‌پوشان بایتخت ایجاد کند.

این در حالیست که رفسنجانی‌ها در طول سه فصل لیگ برتری شدن، با ربیعی تاکنون مقابل سرخابی‌های پایتخت به برتری نرسیدند و شاید حضور این سرمربی در رفسنجان بتواند به این رویای مس نیز رنگ واقعیت بپاشد.

کارنامه الهامی در همکاری با بزرگان فوتبال همچون ناصر حجازی، فیروز کریمی، یحیی گل محمدی و صمد مرفاوی از نگاه برخی کارشناسان، تجربه خوبی طی این سال ها برای این سرمربی ایرانی به شمار می‌رود؛ از نظر موافقان الهامی، سبک بازی فنی، تاکتیکی‌ و روحیه تهاجمی در بازی های این سرمربی شاید تا حدی بتواند تیم مس رفسنجان را در رویای خود برای گرفتن سهمیه آسیایی یاری رساند.از آن گذشته الهامی ۲ مرحله سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد.

گرچه ربیعی در رفسنجان روند رو به رشدی را پیمود اما مس در سال نخست حضور این سرمربی در رفسنجان به لیگ برتر کشور صعود کرد و در سال های بعدی نیز در رتبه‌های هشتم، ششم و پنجم لیگ برتر قرار گرفت؛ به نظر می رسد تفکرات یک سرمربی و کادر فنی جدید می تواند به روند رو به رشد این تیم در رقابت های لیگ برتر کشور نیز کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار