مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

ایجاد زمینه رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان در فعالیت تابستانی

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ اظهار کرد اوقات فراغت تابستان زمینه مناسبی برای رشد و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد زمینه رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان در فعالیت تابستانی

ستاد اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان منطقه ۱۸ با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات حضرت معصومه سلام الله علیه برگزار شد.

منصور هدایتی درباره هدف از انجام فعالیت‌های تابستانی امسال گفت: هدف از انجام فعالیت های تابستانی، مشارکت و بسیج همه امکانات متولیان اوقات فراغت، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و استمرار فعالیت‌های پرورشـی و فرهنگی، ایجاد زمینه‌های لازم به ‌منظـور تقویت و تأمیـن سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان، اهتمام به آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه کارآفرینــی و اشتغال‌زایی و تقویت هویت دینی و ملی، روحیه خودباوری، همیاری و مسئولیت‌پذیری است.

وی افزود: اوقات فراغت تابستان زمینه مناسبی برای رشد و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند که در تابستان امسال با شعار «تربیت بدون توقف» و «رشد و تعالی دانش‌آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی» پیگیری خواهد شد.

هدایتی همچنین اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانی تمام ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین را پوشش می‌دهد و با ایجاد شبکه‌ای از محیط‌های یادگیری سعی دارد با برقراری تعامل اثربخش بین مدارس با مراکز مختلف و با رعایت اصل غنی‌سازی محیط مدرسه با همکاری سایر دستگاه‌ها، فضایی مفید و مؤثر برای رشد و تربیت دانش‌آموزان ایجاد کند.

عسگری معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۸ با اعلام اینکه دستورالعمل فعالیت‌های تابستانی به‌تمامی مدارس ارسال شده، گفت: امسال کلیه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در خصوص اوقات فراغت در سامانه نورینو ثبت خواهد شد. دانش‌آموزان می توانند در رشته های مهارتی، آموزشی، تربیتی و... در پایگاه‌های آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کنند که در این زمینه دانش‌آموزان با مراجعه به سایت my.medu.ir وارد سامانه نورینو شده و در کلاس‌های مورد نظر ثبت ‌نام می‌کنند.

در ادامه جلسه، گزارش فعالیت‌های تابستانی سال ۱۴۰۱ و نقاط قوت و ضعف برنامه‌های سال قبل مورد بحث‌ و بررسی قرار گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار