رئیس اداره تکنولوژی آموزشی و گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا (متوسطه) خبر داد:

اهدای کتاب‌ پیامدهای بی‌بدیلی در افزایش آگاهی و توانایی جامعه دارد

اصفهان (پانا) - رئیس اداره تکنولوژی آموزشی و گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا (متوسطه) گفت سرگروه رشته پوشاک استان اصفهان، کتاب خود را با عنوان «فرهنگ زنانه در شبکه‌های اجتماعی» به کتابخانه مرکز تحقیقات معلمان اصفهان اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کتاب‌ پیامدهای بی‌بدیلی در افزایش آگاهی و توانایی جامعه دارد

سید کمال موحدیان، رئیس اداره تکنولوژی آموزشی و گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا (متوسطه) اظهار کرد: در جشنواره الگوهای برتر تدریس در دروس تفکر، سواد رسانه‌، فیزیک و آمادگی دفاعی، سرکار خانم رضوان بیگی، سرگروه رشته پوشاک استان اصفهان، یک جلد از کتاب خود را با عنوان «فرهنگ زنانه در شبکه های اجتماعی» به کتابخانه مرکز تحقیقات معلمان اصفهان اهدا کرد.

وی در این خصوص ادامه داد: اهدای کتاب‌ پیامدهای بی‌بدیلی در افزایش آگاهی و توانایی جامعه دارد که اگر همگان در آن تامل کنند لحظه‌ای برای دل‌کندن از کتاب‌های خوانده شده خود درنگ نمی‌کنند.

موحدیان با اشاره به موضوع کتاب اهدا شده بیان کرد: امروزه تغییرات فرهنگی موجب شده که مردم ترجیح دهند در عین تنهایی، ارتباطات گسترده‌ای هم با جهان پیرامون خود داشته باشند. شبکه‌های اجتماعی این خواسته را فراهم می‌کنند. این شبکه ها با سرویس ها و خدمات مختلفی که در اختیار کاربران خود قرار می دهند، موجب تأثیرگذاری بیشتر بر زندگی آن ها و جامعه و نیز رفتارهای اجتماعی می شوند.

رضوان بیگی مولف کتاب «فرهنگ زنانه در شبکه های اجتماعی» تصریح کرد: شبکه های اجتماعی از عوامل و زمینه های شکل گیری فرهنگ زنانه برای دختران است و چگونگی بر طرف کردن محدودیت‌ها با شناخت خود به عنوان زن، شناخت شایستگی های زنانه و کاربرد آنها به نفع خود برای رسیدن به بهترین شکل زن از جمله موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار