سازمان دانش آموزی استان زنجان برگزار می‌کند؛

اردوی زیارت اولی‌های حرم مطهر رضوی

زنجان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی تربیتی در تابستان اجرا می‌شود گفت دانش‌آموزان زیارت‌اولی به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارت اولی‌های حرم مطهر رضوی

راویه قاسمی با اعلام این خبر گفت:سازمان دانش آموزی در راستای رسالت فرهنگی اجتماعی خود اردوهای زیارتی را یا محوریت اعزام دانش آموزان متوسطه اول زیارت اولی به مشهد مقدس برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه آشنایی کامل دانش آموزان با سیره و سنت ائمه اطهار(ع) عمده‌ترین هدف برگزاری این اردوهاست، افرود:ترویج الگوی اسلامی بین دانش‌آموزان و برنامه ریزی جهت استفاده مفید از اوقات فراغت فصل تابستان مقوله‌های پرداختن به موضوع اردوی زیارت اولی‌هاست.

قاسمی توجه به رشد اعتقادی دانش‌آموزان و تقویت روحیه اجتماعی آنها را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این اردوها اهتمام به حفظ و اصول ارزشهای اسلامی در شخصیت نوجوانان و رعایت نظم و انضباط اردویی به جد مورد توجه قرار دارد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دانش‌آموزان مقاطع هفتم،هشتم و نهمی جامعه مخاطب این اردوها خواهند بود اظهارداشت: گروه صد نفره‌ی دختران و مربیان همراه از ۲۷ الی ۳۱ تیرماه و گروه ۸۵ نفره پسران و مربیان همراه استان زنجان از ۳ الی ۷ شهریور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول در انتها از ادارات و نهادهای مختلف و خیرین نیک اندیش خواست تا در اجرای این امر تربیتی و افزایش سهمیه‌های استانی کمک حال دانش‌آموزان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار