فرماندار شهرستان گلوگاه:

گفتمان ما باید در برابر دانش‌آموزان‌ تحول یابد

گلوگاه (پانا) - فرماندار شهرستان گلوگاه گفت امروز ارتباط مستمر و گفت و گو با نسل جدید یک ضرورت است؛ گفتمان ما باید در برابر دانش‌آموزان متحول شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان ما باید در برابر دانش‌آموزان‌ تحول یابد

مهدی داودی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه عنوان کرد: قدرت واقعی در اختیار سلاح ها نیست بلکه در دستان فرهنگ و اخلاق است.

داودی بیان کرد: پروژه مهر از پروژه های مهم برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید است؛ در کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان، از هر نوع کمک به پیشبرد اهداف مدارس دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش باید در ارتباط مستمر با خانواده ها و دانش آموزان باشند و پیگیر کمک برای حل مشکلات و دغدغه‌های آنان شوند.

مهدی داودی در خصوص توسعه توان علمی در شهرستان گلوگاه گفت: در رایزنی با ریاست دانشگاه تهران، با برپایی پردیس علم و فناوری این دانشگاه در شهرستان موافقت شده است؛ همچنین برای استقرار پردیس دانشگاه علم و فناوری مازندران در رشته محیط زیست نیز توافقات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: زمین های بدون استفاده شهرستان برای ایجاد شهرک گلخانه ای به مساحت ۷۰ هکتار و به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان احصا و شناسایی شدند.

در پایان این جلسه مقرر شد شورای شهر و شهرداری گلوگاه در زمینه کمک مالی به هنرستان های شهر اقدام کنند، همچنین فرمانداری شهرستان در اجرای پروژه مهر، آموزش و پرورش را یاری کند و ادارات نیز در شناسایی بی سودان مشارکت کنند.

در این جلسه پری ابراهیمی، مدیر هنرستان حضرت فاطمه و محمود یوسفی مدیر هنرستان پیامبر اعظم، آمادگی هنرجویان خود را برای مشارکت در پروژه مهر و استفاده از ظرفیت آنان اعلام کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه: بودجه آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی جاری ۲ برابر افزایش یافت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این نشست گفت: بودجه آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در سال تحصیلی جدید ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون بود که نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافت.

اسماعیل روحی عنوان کرد: اعتبار اختصاص یافته از اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران نیز در سال تحصیلی جاری ۲/۵ برابر رشد داشت.

روحی بیان کرد: پروژه مهر در آموزش و پرورش گلوگاه در اسفند سال گذشته آغاز شد؛ نیازسنجی مربوط به پروژه مهر صورت گرفته و چالش های آن نیز احصا شده است.

وی گفت: ارتقای آموزش و پرورش در سرجمع استان و کشور، افزایش عدالت آموزشی، ارتقای اصلاح فرآیندهای مدیریت، توانمندسازی نیروها با برگزاری کارگاه های مختلف، حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در مناسبت های ملی از مهم ترین راهبردها و برنامه های آموزش و پرورش شهرستان است.

اسماعیل روحی بیان کرد: کسب رتبه های استانی و کشوری، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، جذب ۴ هزار مسافر در مراکز اسکان نوروزی، احداث چمن مصنوعی دبیرستان امام صادق به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان و اختصاص ۱۹۶ میلیون تومان برای احداث کفپوش روباز در دبیرستان شاهد از جمله مهم ترین عملکردهای آموزش و پرورش گلوگاه است.

وی گفت: اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان از طرف اداره نوسازی استان مازندران و تأمین اعتبار آسفالت مدارس به میزان ۷۲۸ میلیون تومان نیز از جمله این اقدامات است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه همچنین در خصوص اقدامات پروژه مهر بیان کرد: در سال تحصیلی آینده طی تفاهم نامه ای که با هنرستان های شهرستان صورت گرفته است مقرر شد از ظرفیت هنرجویان برای زیباسازی فضاهای آموزش و پرورش استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار