آغاز فعالیت تابستانه طرح شهید عجمیان با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری

مخبر: گروه‌های جهادی، یکی از پشتوانه‌های اصلی دولت هستند

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری گفت یکی از پشتوانه‌های اصلی این دولت، گروه‌های جهادی هستند که در حل مسائل و مشکلات کشور نقش موثری دارند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت تابستانه طرح شهید عجمیان با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری

به گزارش سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در ۲۷ خرداد و روز جهاد سازندگی، معاون اول رئیس‌جمهوری در بازدید از نمایشگاه جهاد پیشرفت، از فعالیت تابستانه طرح ملی شهید عجمیان در کنار ۱۶ طرح ملی دیگر رونمایی کرد.

محمد مخبر در نشست با اعضای شورای عالی جهاد سازندگی و برخی از فعالان مردمی از گروه‌های جهادی به عنوان کانونی برای سپردن اقتصاد به دست مردم توصیف کرد و گفت: تحقق شعار سال و رشد تولید و مهار تورم، جز از طریق مردمی کردن اقتصاد و سپردن کارها به دست مردم که از خلاقیت، مدیریت منابع و تشخیص مسأله برخوردار هستند، میسر نخواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و فرمان تاسیس جهاد سازندگی و همچنین شهدای جهاد سازندگی اظهار داشت: یکی از پشتوانه‌های اصلی این دولت، گروه‌های جهادی هستند که در حل مسائل و مشکلات کشور نقش موثری دارند.

مخبر در مراسم آغاز فعالیت طرح شهید عجمیان ضمن تشکر از این اقدام مفید برای دانش‌آموزان، معلمان و گروه‌های جهادی فعال در این طرح آرزوی موفقیت کرد.

حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در مراسم آغاز فعالیت تابستانه طرح ملی شهید عجمیان اظهار داشت: فعالیت تابستانه طرح شهید عجمیان با رویکرد شاداب‌سازی و بهسازی با هدفگذاری 20 هزار مدرسه به استعداد 100 هزار کلاس درس با اولویت مدارس مناطق محروم با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری آغاز شد. در این طرح بیش از ۷۰ هزار نفر در حدود ۱۰ هزار گروه جهادی مشارکت خواهند داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش، تلاش در جهت نگهداشت مدارس در حال استفاده با کمک قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را سیاست راهبردی دوره جدید مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور عنوان کرد و تصریح کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

گفتنی است شهید والامقام عجمیان، یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار