مدیر کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

کسب ۳۳ مدال المپیادهای علمی توسط دانش‌آموزان البرزی

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت کسب ۳۳مدال المپیادهای علمی توسط دانش‌آموزان استان البرز باعث شده تعداد مدال‌آورندگان نسبت به پارسال دو برابر شود که این موضوع نشان‌دهنده قدرتمندی دانش‌آموزان استان البرز است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۳۳ مدال المپیادهای علمی توسط دانش‌آموزان البرزی

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی استان البرز عنوان کرد: کشور ما با کمک دستگاه تعلیم و تربیت توانسته است دانشمندان پایبندی را تربیت کند، زمانی که تاریخ ایران را مطالعه کنیم متوجه می شویم ایران در تمام عرصه ها همیشه جزء برترین تمدن های تاریخ جهان بوده است.

وی گفت: افتخارآفرینی شما دانش آموزان در زمینه‌های مختلف از جمله المپیادهای علمی باعث شده است ما از هیچ تحریمی ترس نداشته باشیم و جلوی این تحریم ها ایستادگی کنیم. این تحریم ها به این دلیل به مردم ایران وارد می شود که دشمنان ایران از رشد علمی ایران بسیار هراس دارند.

حجرگشت ادامه داد: جمهوری اسلامی از نظر علمی بسیار پیشرقت داشته است، مخصوصا در زمینه‌های نانو، هوافضا، انرژی هسته ای، صنایع دفاعی و پزشکی که جزو صاحبنظران جامعه بشری است و در طراحی و ساخت موشک های ماهواره ای نیز جزو چندین کشور برتر دارنده این فناوری هستیم که این مسئله مهم با کمک نظام تعلیم و تربیت تحقق یافته است.

وی در پایان با اشاره به سخنان امام علی (ع) که فرموده اند علم باعث به وجود آمدن قدرت می شود گفت: اگر می خواهید به قدرت دست پیدا کنید باید از نظر علمی خود را تقویت کنید. البته علم به تنهایی نمی تواند انسان را به پیشرفت برساند که علم باید با اخلاق و معنویت همراه شود. فراموش نکنید که زکات علم خود را با نشر آن بپردازید و حتمآ علم خود را با دوستان و نزدیکان به اشتراک بگذارید تا هم خودتان پیشرفت کنید و هم موجب پیشرفت دیگران شوید.

دانش آموز خبرنگار: پانیذ مرتضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار