مهدی عبدی: قراردادم با پرسپولیس پابرجاست

هیچ‌کس نمی‌تواند قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال ببرد

تهران (پانا) - مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در واکنش به پیشنهاد باشگاه پرتغالی گفت بازیکن پرسپولیس و تحت قرارداد این باشگاه است و از پیشنهاد چاوز یا تیم‌های دیگر هیچ خبری ندارد و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم واگذار کرده‌ است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مهدی عبدی: قراردادم با پرسپولیس پابرجاست

به گزارش خبرورزشی، در خبرها آمده بود که باشگاه پرتغالی چاوز خواستار عقد قرارداد با مهدی عبدی شده است. مهدی عبدی از جمله بازیکنان پرسپولیس بود که فصل گذشته خیلی در ترکیب این تیم قرار نگرفت اما هر زمانی که به زمین آمد توانست اثرگذار ظاهر شد؛ مثل بازی با مس رفسنجان!

به بهانه خبر پیشنهاد جدید باشگاه چاوز پرتغال به مهدی عبدی با این بازیکن تماس گرفتیم که بحث به جاهای خوبی کشیده شد.

قرار است از پرسپولیس جدا شوی؟
چه طور؟ چه کسی گفته است؟

مگر خبر پیشنهاد باشگاه چاوز پرتغال صحت ندارد؟
من بازیکن پرسپولیس و تحت قرارداد این باشگاه هستم. از پیشنهاد چاوز یا تیم‌های دیگر هیچ خبری ندارم و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم واگذار کرده‌ام. فصل بسیار سخت و پرفشاری را پشت سرگذاشتیم و در حال حاضر مشغول استراحت هستیم.

به نظر خودت رمز اصلی موفقیت پرسپولیس چه بود؟
وحدت و یکدلی تیم و انگیزه کادرفنی، بازیکنان که توانستیم بسیار موفقر ظاهر شویم. مدیریت باشگاه و حمایت هواداران هم دو فاکتور دیگر بود که به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته کمک کرد.

البته حرف و حدیث‌هایی هم از سوی رقیبان پرسپولیس مطرح شد و حتی برخی‌ها قهرمانی شما را زیر سئوال بردند؟
هیچ کس نمی‌تواند پرسپولیس یا حتی قهرمانی اش را زیر سئوال ببرد. هرکسی هر حرف و ادعایی کرد بیشتر خودش زیر سئوال رفت. پرسپولیس مقتدرانه تمام رقیبان خود را شکست داد و قهرمان شد. من نه کُری می‌خوانم و نه این صحبت من برای کُری خوانی است اما دو دربی پشت سرهم را بردیم و جای بحث و گفت و گو باقی نگذاشتیم. پرسپولیس ثابت کرد شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است. البته رقیبان خوب و قابل احترامی هم داشتیم اما در نهایت با اقتدار جام گرفتیم.

در سال جدید یعنی ۱۴۰۲ اصلا نباختید و همه تیم‌ها را بردید. ماجرا چه بود؟
ببینید هر تیمی ممکن است در طول فصل دچار مشکل شود و نتواند نتایج لازم را بگیرد اما تیمی که شخصیت قهرمانی داشته باشد این بحران‌ها را پشت سرگذاشته و قوی‌تر می‌شود. ما هم در مقاطعی از فصل دچار مشکل شدیم و حتی صدرجدول را از دست دادیم اما به موقع به خود آمدیم. در شروع سال جدید هم برای کسب همه جام‌ها هم قسم شدیم. ما می‌خواستیم شایستگی پرسپولیس را به همه ثابت کنیم و به یک جام هم قانع نبودیم. این انگیزه بزرگ و هم قسم شدن کمک کرد تا دبل کنیم.

به تازگی عکس بیرانوند را در صفحه شخصی خودت منتشر کردی. ماجرا چه بود؟
من علیرضا بیرانوند را خیلی دوست دارم. او یک ستاره واقعی اما بی ادعاست که با همه می‌جوشد و بسیار مهربان و خاکی است. به عنوان یک همبازی خواستم به این شکل از او قدردانی کنم.

بسیارخوب، در یکی از مصاحبه‌هایت گفته بودی، الگویت زلاتان ابراهیموویچ است و دوست داری با او همبازی شوی. حالا زلاتان خداحافظی کرده است. نظری نداری؟
بله، زلاتان الگوی فوتبالی من است و دوست داشتم با او همبازی شوم اما خداحافظی کرد. واقعا زلاتان یک مهاجم ششدانگ و بی نظیر بود که نه تنها خوب گل می‌زد بلکه یک رهبر برای قهرمانی و موفقیت هر تیمی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار