حمایت شورای شهر تهران از مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه مدیریت بحران

تهران (پانا) - رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران از حمایت شورا از مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه ایمنی و مدیریت بحران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت شورای شهر تهران از مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه مدیریت بحران

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهدی بابایی در دومین نشست هم اندیشی مسئولان خانه های دوام و ایمنی محلات شهر تهران که در مجموعه پردیس سینمایی ملت برگزار شد، از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از فعالیت‌ های مشارکت مردمی و داوطلبانه در حوزه مدیریت بحران خبر داد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در فعال سازی مجدد گروههای داوطلب دوام، بر ارزش بالای این نیروهای مردمی در شرایط پیش و پس از بحران تاکید کرد.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این نشست با ارائه گزارش "۶۵۰ روز با دوام" افزود: گروه های دواطلب واکنش اضطراری محله که به اختصار دوام نامیده می شوند در حوزه واکسیناسیون کرونا، آموزش همگانی، اردوهای پایدارسازی و تمرین‌های مدیریت بحران طی زمان ۶۵۰ روز استقرار مدیریت جدید شهری مشارکت فعال داشتند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مشارکت مردمی و دوام در مدیریت بهینه بحران ها بر حمایت از اعضای این گروههای مردمی تاکید کرد.

جوانی رئیس ستاد مدیریت بحران و شهردار منطقه ۳ نیز به عنوان میزبان این نشست بر اهمیت موضوع مشارکت مردمی و دوام و حمایت از اعضای این گروههای مردمی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، دومین نشست هم اندیشی مسئولان خانه های دوام و ایمنی محلات شهر تهران با هدف بررسی اقدامات انجام شده در دوره مدیریت جدید شهری، بررسی پیشنهادات و راهکارهای اجرای برنامه‌ها در سال جاری و بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ با حضور ۳۴۰ مسئول خانه دوام و ایمنی محلات شهر تهران در مجموعه پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ادامه از ۴۴ نفر از مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی به نمایندگی از همه مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی محلات شهر تهران تقدیر به عمل آمد و در ادامه بخش پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و مدیران ارشد برگزار و به چالش ها و مسائل این نیروهای مردمی رسیدگی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار